Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Gravid - 1år Fick i helgen en blödning (gravid i 7:e veckan). Blev först orolig såklart men konstaterade rätt snabbt med tanke på hur jag mådde, å...
2
Svar
24
· Visningar
5 308
Senast: saltahajen
·
E
Gravid - 1år hur "lite" känns förverkarna å allt sånt innan den "stora" smärtan börjar?
Svar
14
· Visningar
1 120
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Idag tog Von Dregel sitt första steg utan stöd, han stod mot en soffa och ville till mamma, vände sig om och gick iväg. Ett ordentligt...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Jillybean
·
Gravid - 1år Fick en kommentar igår som jag funderat lite över. Träffade en ytlig bekant och hade givetvis lilla Emma, nio månader, med mig. Hon blev...
Svar
11
· Visningar
1 371
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Någon som vet hur mammans mående under graviditeten påverkar barnet? Alltså om mamman har varit deppig, får man ett oroligt barn då...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: TinyWiny
·
C
Gravid - 1år Det verkar kvinnan som jobbar på apoteket tycka iaf:angel: Jag har aldrig varit med om liknande!! 11 mån sonen har varit kinkig i 2-3...
2
Svar
37
· Visningar
3 379
Senast: Luxi
·
Gravid - 1år Rädd och orolig! :confused: Hur kraftig flytning kan man verkligen ha under en graviditet? :confused::confused: Hur märker man...
Svar
6
· Visningar
2 810
Gravid - 1år Igår upptäckte vi för första gången att Loke kunde äntligen sätta sig upp själv! Stå själv kunde han göra en stund, stå längs bord...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: doglover
·
K
Gravid - 1år Hejsan! jag är snart 17år, jag och min pojkvän har försökt att få barn i snart ett år nu men inget händer.. jag har haft en Cysta på...
Svar
18
· Visningar
2 610
Senast: marbella ryttare
·
T
Gravid - 1år Heter det så? Som man får gå på när man är gravid och träffa andra blivande föräldrar. Jag är inte gravid men funderar lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 272
Senast: Jegra
·
S
Gravid - 1år Finns det någonsin en tid i livet då det känns helt rätt att försöka bilda familj? Jag och pojkvännen tänker som så att vi vill ha...
Svar
18
· Visningar
1 917
Senast: Bri
·
S
Gravid - 1år hej.. Jag & min kille har haft oskyddat samlag under drygt 4 år..jag blir verkligen inte gravid ....vad är det som kan vara "fel "...
Svar
18
· Visningar
1 395
Senast: Scorpan
·
Gravid - 1år Konstaterade idag att den formen av p medel öhvt inte nämdes alls när jag snackade med bm om p medel senast. Hur vanligt är det med...
Svar
6
· Visningar
1 553
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år På tisdag bär det av upp till Belfast och Ikea, det ska storshoppas! Sam ska stanna hemma med pappa och mysa hela dagen så jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 243
Senast: vindvissla
·
C
Gravid - 1år "Välkommen till en ny vecka, en fortsatt fantastisk upplevelse i din graviditet! Vecka 31 låter dig känna. Känna med stora...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: dressyrtant
·
Gravid - 1år Kan man bli det? Jag menar inte när man måste sluta fast man inte vill. Utan om det kan bli så ändå. Jag har sakta trappat ner för att...
Svar
8
· Visningar
2 878
Senast: jerseyko
·
O
Gravid - 1år Jag e så okunnig på allt detta, men kör på för fullt eller ja, blir det så blir det en liten här hemma, men nu har jag en undran! När...
Svar
6
· Visningar
1 569
Senast: Orrie
·
Gravid - 1år Efter många års kämpande, 15 kg viktnedgång, och bl a ett utomkvedshavandeskap är jag nu gravid. Jag har till och med sett det lilla...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 333
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år känns hemskt men när min son föddes för ca 1år sen efet förlossningen kände jag ingen direkt lycka,kändes inte som att jag älskade min...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är nu i v.28 - Somliga dagar (Främst på kvällen) är min mage alldeles stenhård när jag känner på den! Det är inget jag känner något...
Svar
4
· Visningar
1 966
Senast: humlanotrocadero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp