Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Gud vad mycket barnvagnar det finns och välja på nu förtiden.. ALLA verkar så bra på sitt sätt.. Vad har ni för barnvagnar? Varför...
2
Svar
29
· Visningar
2 123
Senast: domino
·
S
Gravid - 1år Jo det här med knipövningar efter förlossningen, hur är det egentligen? Min mor har talat om att det är såå viktigt med knipövningar...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 637
Senast: Spirit
·
F
Gravid - 1år Någon som har testat armbanden mot illamående? Bra/dåligt? Letade efter trådar om de men hitta inga. /Fanskap
Svar
13
· Visningar
4 835
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har haft konstant huvudvärk med några få korta pauser från det under några dagars tid nu. innan det hade jag huvudvärk ca varannan...
Svar
12
· Visningar
1 593
Gravid - 1år Det började igår. Min vänstra bröst gör ont som :devil: (uräkta, idag måste jag bara svära) Jag känner inga knölar/förhårdningar...
Svar
10
· Visningar
1 872
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nu gick det så illa att jag var tvungen att göra en skrapning efter en MA. Nu undrar jag hur ni mått efter skrapningen? Är lite...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Har vaknat varje timme sedan kl 2 i natt. Varit vaken ca 2 timmar nu och kan inte sova. Förvärkar har jag, dock är det inte så farligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 902
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Om ni inte vill vänta tills imorrn och få se det på "riktig tv". Jag har fått förhinder imorgon när det är premiär, men första...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 516
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år ... hur hårda är ni med det egentligen? Jag tycker att allt innehåller salt, smör till mackan, flytande margarin, bröd, nästan alla...
2
Svar
25
· Visningar
4 491
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Jag läste i min "barnbok" om att man ska undvika att äta choklad när man ammar... Har ni skippat chokladen? suget börjar bli olidligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 808
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Nu har jag hittat två stycken som man kan ha bakåtvända till 13 kg och sen framåt till 36 kg. Den ena, en Britax First Class Car...
2
Svar
31
· Visningar
2 415
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Vet inte riktigt om jag är på rätt forum, trots att jag följt Bukefalos och Stallet länge... :) Men, jag har hormonspiral och undrar...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Eller inbillar jag mig? Tycker det kan ge sig nu *trött på* Först blöder man efter förlosningen i 5 v och sen får man mens också...
Svar
11
· Visningar
13 038
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år När är det en bra tidpunkt att skaffa en till bebis? Sambon håller på att bli fastanställd, jag är en arbetslös mammaledig. Men så...
2
Svar
26
· Visningar
2 179
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Kan någon hjälpa en totalt ovetande människa? :D
Svar
15
· Visningar
2 760
Senast: Acses
·
H
Gravid - 1år en i min umgängeskrets ( vi umgås inte men vi umgås med samma personer typ:p) fick barn förra veckan.. dom fick sätta igång henne för...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år jag har gått över tiden 4 dagar nu och har provat massa saker för att få ut den lilla.. sex(hela tiden känns det som:p) ute och går...
Svar
12
· Visningar
1 035
Senast: humlanotrocadero
·
Gravid - 1år gah! idag tog jag mod till mig och bokade ett könsul nästa vecka :bump: så nu tycker jag att ni ska gissa på min mage, vore kul med...
2
Svar
31
· Visningar
2 345
Senast: åke
·
Gravid - 1år Jag skulle ha beräknad mens den 14-15 maj. Redan den 12 maj har jag haft mensvärk, inte lika kraftig som vanlig. Utan den finns där lite...
Svar
9
· Visningar
2 728
Senast: domino
·
Gravid - 1år När började ni använda mammakläder? Mina sista par jeans jag har kunnat ha börjar klämma åt så dant nere på magen och igår provade jag...
2
Svar
25
· Visningar
9 068
Senast: Mampas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp