Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Undrar om det är någon här som äter cerazette och hur ni mår av dom. Själv äter jag cerazette på grund utav att jag alltid har haft...
Svar
13
· Visningar
8 303
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Nu har det gått 37 (!) dagar sen jag hade mens förra gången:confused: Mensen därinnan var sen den oxå men kom på 36:e dagen... För...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 037
Senast: Prosit
·
Gravid - 1år Dom senaste kvällarna har det varit ett helt företag att få Emil & somna. Inga problem då han ska sova på dagen, bara när han ska somna...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 330
Senast: Werze
·
Gravid - 1år Filmen alltså, med Magnus Härenstam från 70-talet. :p Sitter och slötittar och förundras lite över hur det fungerade på den tiden. Kom...
2
Svar
23
· Visningar
2 227
Senast: Jane_Done
·
W
Gravid - 1år Min lilla skrutte på 5 månader har en blåsa stor som en ärta i munnen! :cry: Han verkar inte ha ont av den, men han ligger och...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Willebillebus
·
Gravid - 1år Har några funderingar kring hur det funkar att söka jobb när man är gravid. - Ni som sökt jobb när ni varit gravida, har ni berättat...
2
Svar
20
· Visningar
4 335
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Min dotter (nu 10 månader) har alltid haft problem med magen. Hon är väldigt hård. Nu sa min syster igår att det kunde vara...
Svar
1
· Visningar
1 027
Senast: Lurcher
·
Gravid - 1år har man mens om man har sån?
Svar
12
· Visningar
1 830
Senast: ameo
·
Gravid - 1år En av mina kompisar har visat sig vara gravid i ca 5 månaden. Hon har inte haft minsta lilla symptom på detta utan allt har varit helt...
2 3
Svar
47
· Visningar
33 599
Senast: jerseyko
·
N
  • Låst
Gravid - 1år Lägg in bilder på era putande magar! min i v 24+6 Bildlänk
137 138 139
Svar
2 778
· Visningar
350 993
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Loke är en stor pojke på 11 kg och 76 cm. Han börjar bli aningen för stor för babyinsatsen till badet. Baljan tycker vi är lite liten...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 103
Senast: mino
·
C
Gravid - 1år Hej, jag undrar om det är någon som har några bra raptips åt min lille gosse på drygt en vecka. Vi har jätte svårt att rapa honom och...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Cet
·
Gravid - 1år Hur har era hundar reagerat på er nya baby? Jag har en 11 år gammal Jack Russeltik som vaktar mycket. Just nu är hon hos mina...
2
Svar
20
· Visningar
2 225
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Efter förlossningen alltså. Red ni på som vanligt då eller tog ni det extra lugnt? Har fått erbjudande att rida en travare då och...
2
Svar
24
· Visningar
1 948
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Efter att ha gått hos en måttligt slarvig och otrevlig barnmorska, så valde jag att byta. Hos den gamla barnmorskan gjordes inga...
2 3
Svar
41
· Visningar
20 242
Senast: Clintan
·
Gravid - 1år min lillkille på 11 månader har 6 små fina tänder och just nu ligger han och gnisslar dessa i sömnen eller snarare i skedet mellan sömn...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Scorpan
·
C
Gravid - 1år Hur vet man om man måste skrapas? kan sånt kollas med UL, om det finns ngt kvar alltså?eller skrapar man alltid som rutin?(nu menar jag...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Krusan
·
Gravid - 1år När Ailie var nyfödd sov hon ganska dåligt. Hon vaknade ofta på nätterna och ville äta (berodde antagligen på att hon var så liten) men...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: vindvissla
·
J
Gravid - 1år Inte sett skymten av min mens på lite mer än sex veckor nu. Hade en pytteblödig som var mer en flytning för två veckor sen nu och börjar...
Svar
2
· Visningar
1 665
Senast: JumpForMyLove
·
Gravid - 1år Min lilla 12-veckors bebis har fått spysjuka och verkar inte få behålla nånting av det han äter.. va på sjukhuset en sväng innan och dom...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Crianza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp