Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Övr. Barn insprerad av alla babyfoto visar jag upp min sötnos, jesper 6 månader.
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag hittat sladden till digitalkameran och vill så klart visa upp min heffaklump. Stina Var och vägde henne idag, hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 021
Senast: Fiffi1
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla! jag har bara några små funderingar : *Hur lång tid tog det från att du slutade med P-medel tills: a) Första mensen...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Inatt hade jag såpass med sammandragningar att jag inte kunde sova så jag tog 2 alvedon och det gick över. Nu idag är jag säker på att...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: paradiset
·
Y
  • Låst
Övr. Barn jag har alltid läst och fått höra att havande skaps förgiftning får man bara vid första gradiviteten och att risken för att få det igen...
Svar
15
· Visningar
4 995
Senast: doxrainyjune
·
T
  • Låst
Övr. Barn Nån som har tips på nån bok som man kan läsa för det blivande storasyskonet så att man kan hjälpa barnet att "förstå" vad ett...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Flip-Flop
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hur länge lever spermierna i kvinnan egentligen? :confused: Har hört att om man önskar sig en tjej ska man ha sex före ägglossningen...
Svar
15
· Visningar
5 166
Senast: Kimz0r
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag upptäckte till min stora fasa att jag fått någon typ av "mellanblödning" nyss. När något inte är som det ska blir jag orolig. Det...
Svar
2
· Visningar
18 849
Senast: Eina
·
  • Låst
Övr. Barn jag har klurat lite på en fråga som kanske e väldigt simpel hehe...men hur många av er har fått bristningar som syns på magen när ni...
2
Svar
23
· Visningar
1 580
Senast: ponnytokan
·
  • Låst
Övr. Barn Det slog mej i morse... Har hört att det kan vara svårt att få a-kassa om man även har företag. Jag arbetar heltid samt har ett företag...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Ann
·
W
  • Låst
Övr. Barn Vad kan man träna medans man är gravid? Är i v 32. Typ något som inte sliter så mycket då jag har ont i svank och höft men vill hålla...
Svar
12
· Visningar
918
Senast: ulda
·
T
  • Låst
Övr. Barn Blir så less på folk som ska tala om för mig hur STOOOOR jag är. :crazy: Kommentarer med glimten i ögat klarar jag av, men när folk...
Svar
7
· Visningar
1 829
Senast: Tokmaja
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vi har varit på vår föräldrarträffs möte ikväll. Frågan om andningslarmet dök upp från en av de blivande föräldrarna...
Svar
12
· Visningar
1 472
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på BVC idag med sonen,vi prtade lite om hur det gick och så,och jo det går allt bra men jag undrade lite över hur jag skulle...
2
Svar
26
· Visningar
2 663
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag skapa en tråd Blixtra kommer att se som ett tecken på personlighetsutveckling :D Eskil har ju vuxit ur den suveräna...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 681
M
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag är i v. 36 + 5 och tycker att fosterrörelserna har ändrat karaktär markant. Från att ha varit mer av kick-boxar eller...
Svar
6
· Visningar
7 020
Senast: oz_joj
·
D
  • Låst
Övr. Barn Är det fler än jag som längtar ihjäl sig efter barn...ser barnvagnar överallt hör om magar som växer dagarna i ända...blir tokig snart...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: doxrainyjune
·
  • Låst
Övr. Barn Hej alla mammor med häst/hästar! Hur ser era dagar ut med barn och häst? Står ni inackoderade eller har ni eget stall? Hur gjorde ni...
Svar
17
· Visningar
3 732
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet om det kommit någon liten bebis än? Jag får nog sluta läsa här på barn för jag blir så orolig/nyfiken när det är nära BF...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 970
  • Låst
Övr. Barn jhbgbt m,,µöl.gn hyjnfhlk ,,lµ@£$£@||<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<89aiwq t5g hnh n nmll8ju j h8j vzx3ssasa<sp0ö c xvc vtr5 1IUJ...
2
Svar
29
· Visningar
2 389
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Buketräff i Skåne!
  • Simskola?
  • "Minisemester" med tonåringar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp