Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Sen jag blev gravid har jag knappt kunnat ta i min man. :crazy: Kyssar är helt otänkbart jag mår illa bara jag tänker på det. Men även...
Svar
9
· Visningar
1 695
  • Låst
Övr. Barn Såg i någon tråd att det skulle bli flerbarnstillägg även för 2-barnsfamiljer. Någon som vet om det stämmer? Det står inget på...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Luff
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nån som ska dit 5/11 (Älvsjömässan)? Jag ska dit och tänkte det kunde vara kul att säga hej till nån härifrån :D
Svar
14
· Visningar
931
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn skulle höjas. :bump: Hur mycket. :confused:
Svar
9
· Visningar
846
Senast: paradiset
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Jag är beräknad att nedkomma om ca 2 veckor. Jag har hittills laddat inför förlossningen med att läsa om allt som kan gå fel :(...
Svar
4
· Visningar
872
  • Låst
Övr. Barn jag har en Mobywrap - en elastisk trikåsjal som varit super speciellt när Emma hade kolik som nyfödd... funderar på att köpa ngt nytt...
Svar
14
· Visningar
1 015
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Fick en fråga från en i stallet om vilken personaltäthet svenska dagis har jämfört med tyska Kindergarten. Jag har förstås inte koll på...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Cilva
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag satt på cyckeln och slog i "muffen" ;) , när jag skulle kliva av, smidig som en elefant just nu. Iallafall så satt jag handen...
Svar
7
· Visningar
1 532
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn För ett par dagar sedan så gjorde jag det lilla misstaget att efter jobbet lägga mig ner på golvet för att sträcka ut en stund. Men tror...
Svar
15
· Visningar
1 180
Senast: MoonFlight
·
  • Låst
Övr. Barn Det är säkert inte på G för mig ännu ( v 36+0 imorgon) men jag mår så himla konstigt och hoppas jag inte gör det i flera veckor från nu...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn i början av graviditeten. Jag är bara i v12 och jag behöver redan gå upp 2 gånger varje natt :crazy: Hur kommer det då att bli...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: benjamin
·
B
  • Låst
Övr. Barn Vi gjorde misstaget (?) att skaffa satellit-TV och ser nu Diesneychannel, Toon disney mfl barnkanaler. Sonen, som tidigare inte varit...
2
Svar
23
· Visningar
2 090
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom jag är i "pedagog-branschen" så har jag ju träffat en del föräldrar, men ingen som gjort så här iaf... Vad tycker ni är...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn ...utan att vara prenumerant och det var inget följebrev eller någonting med. Har frågat min mamma och min svärmor om de har tecknat en...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Smulu
·
  • Låst
Övr. Barn För en tid sedan skrev jag att vi trodde våran son hade ADHD. Vi träffade psykolog men hon tyckte inte det behövdes någon utredning då...
Svar
7
· Visningar
909
  • Låst
Övr. Barn Redan nu, innan bebis ens kommit ut så känner jag mig så aggressiv att det börjar kännas oroligt... Jag vill INTE ha hit en enda...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 749
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag hade rätt i mina känningar att bebben fixerat sig för hon blev nästan chockad över hur djupt den sjunkit Nog har jag känt...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer en tråd jag ALDRIG trodde jag skulle skriva! :angel: Som jag skrev på seniorforumet (men där går det ju så fort) så har...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hor en faderskapsutredning (heter det så) går till? Jag och den blivande pappan är sambos men inte gifta och vad jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 132
Senast: Djurjouren
·
  • Låst
Övr. Barn Funderar en del på hur länge man vill/orkar vara hemma med sin bebis. Vi har diskuterat 19-20 månader som vi kommer dela ganska rakt av...
Svar
9
· Visningar
2 151
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp