Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Övr. Barn Frågor, frågor.... Har bara knappa månaden kvar, och det dyker upp nya frågor hela tiden. (Måste säga att ni har en FANTASTISK...
2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska hålla en 10 minuters inofmrations redovisning till denna person: "Vad ska han köpa och vad behöver han hjälp med: "Min fru...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Luff
·
S
  • Låst
Övr. Barn om min dotters (4 mån) blivande julklapp till sina far- och morföräldrar? Jag har hittat fina böcker där far- och morföräldrarna får...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Sweet Chili
·
W
  • Låst
Övr. Barn Om man har delad vårdnad men inte bor ihop osv.. Vem ska stå för alla kostnader vid inköp av saker? Dvs barnvagn, säng, bilstol och allt...
Svar
19
· Visningar
1 038
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Har lite funderingar runt detta. Är lite irriterad på mitt dagis, för de har infört en utedag då de befinner sig på en plats i skogen...
Svar
11
· Visningar
2 399
Senast: Bullfia
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som haft svåra och traumatiska förlossningar, hur har ni bearbetat dem och hur har det påverkat er? En av mina bästa vänner fick...
Svar
9
· Visningar
3 107
Senast: grimman
·
E
  • Låst
Övr. Barn Ja, då sitter man här, med blödningar, som skulle kunna vara mens, men allt har varit så annorlunda denna gången, får ALLTID mens i tid...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Eina
·
F
  • Låst
Övr. Barn Ja har funderat o funderat uti baby namn.... men kommer inte på så många hjälp mig på traven... vill ha ett gammaldags namn helst. 1:a...
Svar
16
· Visningar
1 832
Senast: Emro
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har hon fått någon bebis än?
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: twinstar
·
A
  • Låst
Övr. Barn ...hur får man en tvååring att sluta med det? Han biter av naglarna så det börjar blöda och tycker att det gör ont, men gör glatt...
Svar
10
· Visningar
4 864
Senast: Harmoni
·
E
  • Låst
Övr. Barn På lördag har ödet bestämt sig för om jag skall få MENS eller BEBIS :bump: Jag har varit ganska orolig i magen sen ÄL, är aldrig det...
2
Svar
28
· Visningar
2 608
Senast: FridaJ
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hur kraftigt kan de svänga egentligen under graviditeten? Tycker en del människor blir som psykfall :crazy: *läskigt*. Tur man...
Svar
13
· Visningar
909
Senast: Vilya
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som redan har barn, kan ni inte berätta om alla era tips ni har. Man märker när man frågar specifika saker att ni besitter mycket...
2
Svar
23
· Visningar
2 189
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn 34 + 3 idag, har de senaste dagarna fått ont i magen när bebisen trykcer och har sig! Har förstått det måste vara rumpan som trycker på...
Svar
18
· Visningar
1 297
Senast: oz_joj
·
E
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för rutiner om man nu skulle visa sig vara gravid? :confused: Vart "anmäler" man det, och vad händer sen? :smirk...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Har tillbringat kvällen på familjeliv.se sidan och vet ni vad... :angel: Jag har ångrat mig!!! Tänker inte föda fram någon unge...
2
Svar
20
· Visningar
2 015
Senast: Jamtland
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är i v34+4 och måste säga att jag har Baloo i magen, bebis rumpar omkring, rumpan sticker upp till vänster om naveln och svänger...
Svar
10
· Visningar
1 585
Senast: Jamtland
·
M
  • Låst
Övr. Barn tog en turridning hos min kompis idag, hade två utländska (nordiska)barn med mig ut. Den minsta var blyg men vågade i alla fall hälsa...
Svar
3
· Visningar
822
  • Låst
Övr. Barn Mat för mammor-Kalla Fakta Kalla Fakta ikväll måndag kl 20:30 heter "mat för mammor" och ser över faktan bakom kostrekommendationerna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 047
Senast: slice
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hej Är det någon här som har fibro och är, har varit gravid? Hur mådde ni och hur tog kroppen det? Jag och sambon funderar på att...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp