Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag vet att jag inte kommer få veta om jag har kommit in på utbildningen eller inte förens på eftermiddagen på tisdag, men jag kan ändå...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
2 667
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Dagbok Igår kändes det så himla bra. Jag satt och tjafsade lite med honom och kände verkligen ingenting. Nada. Kom hem. Det kändes så bra...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok På fredag skall dom ju sticka in en nål i lungan för att suga ut celler så de kan avgöra mer exakt vad det är som syns på röntgen o...
2
Svar
27
· Visningar
3 713
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Dagbok Idag är det tre veckor kvar till stallbytet. Eftersom vi redan åkt dit och lämnat i stort sett alla saker redan så finns det inte så...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Jag längtar efter att skriva mer! Skriva av mig tankar och reflektioner, liksom sortera dem för mig själv. Men nu har jag inte fått till...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag la mig ner nyss och gjorde långa djupa andetag och fy fasen vad spänd jag är över bröstkorgen. Det gör ont att andas! Förvisso har...
Svar
19
· Visningar
1 684
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gick o lade mig 20.30 igår, somnade ganska omgående. Men vaknade runt midnatt en sväng och runt 3... 9.05 var det dags att kliva upp och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok De flesta dagar efter jobbet innebär att sitta och vänta på att det ska bli läggdags. Visst finns det saker som jag skulle kunna göra...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Du är alltid så glad, sjunger, skrattar och ler. Du är konstig, men snäll Du ställer alltid upp för alla andra Du är stark Du är modig...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag fick besked av psykologen idag och det var lite kvickare än jag räknat med. Mindre än en vecka. Hon berättade att jag kommer att bli...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Varför har ingen uppfunnit roterande backljus, eller saftblandare och backsignal till permobil. Trött på att få be om ursäkt till alla...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Dagbok Däremot var provet för litet för att de skulle kunna avgöra sort etc.. så nästa fredag skall dom gå in med en nål mellan revbenen för...
2
Svar
38
· Visningar
4 322
Senast: Ray
·
  • Låst
Dagbok Då får vi se vad det är för dag idag då. Jag ska ut en sväng med permon och hämta en nypa frisk luft, försöka le, samt vara här och nu...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Sov mina 2-timmars intervaller med 2-timmars intervaller vaken i natt med. Men laddade mina inre batterier, så pass att jag tog bussen...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jaha, idag VÄCKTE min FK-kontakt mig och sa att nu är allt godkänt i stället för att ringa efter 16, då alla gått hem. Men för att hon...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Idag är det fyra veckor kvar till stallbyte. Jag måste säga att jag längtar. Orkar inte med att jobba hela dagen + rejäl pendling, och...
Svar
1
· Visningar
605
  • Låst
Dagbok från en ganska trött och mör en... En permonad med nypa frisk luft, Sofias änglar, en kopp kaffe och en mördegskaka. Lite piggare...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp