Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok När man svämmar över av känslan att inte duga, inte vara bra nog och inte klara av saker. Skitdag större delen av dagen, trött som en...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag kommer till jobbet. Går förbi hans rum. Jag behöver inte säga hej. Jag gör det inte. Det går en kvart eller två. Sen kommer han in...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Vanellus
·
  • Låst
Dagbok Hunden väckte mig mellan kl 3-4 härom natten och ville gå ut. Förr i tiden så var det alltid husse som vaknade om hunden behövde gå ut...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det äntligen dags att träffa en psykolog för bedömning. Det är ju inte en dag för tidigt. Jag hoppas det ger något. Det är...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På Norrtälje Sjukhus, träffade en mycket empatisk läkare som verkade ha all tid i världen för mig. Han lyckades t o m locka ur mig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 748
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Dagbok Lite skillnad på lite o väl åtdragen korsett, bilringarna försvann och jag känner mig som på den gamla Pettersbergstiden då vi ryttare...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid (typ så långt tillbaka jag kan minsann) upplevt mig själv som lite udda och annorlunda. Blev mobbad för det genom hela...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Ibland känns det som bästa alternativet. Eller kanske inte nödvändigtvis ett BRA alternativ, så "bästa" är väl att ta det lite för...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Dagbok Korsetten jag fick köpa på ortopedtekniska, är inget raffset direkt och många remmar att hålla reda på. Men det blir säkert toppen...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Man kan hoppas att få sova några timmar i natt i alla fall. I morgon ska jag prova nya "raffsetet"... eh... korsetten på...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag skriver inte på Buke längre, jag hänger inte här mer än att jag kanske kollar lite lite ibland. Men det är ändå en del som följt mig...
Svar
9
· Visningar
2 699
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Jag är ny användare här på Buke, men har läst och tagit del av forumet under många år (gammal hästtjej). Nu tänkte jag ge mig i kast...
Svar
11
· Visningar
1 397
  • Låst
Dagbok Idag gick jag och islänningens ägare en promenad tillsammans, med varsin häst. Islänningen är svinpigg. Ibland händer det att han ruskar...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Hej kära vänner som delar länkar och inlägg om att "luciatågen är inställda" i förebyggande syfte. Har ni tänkt på hur många luciatåg...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Klurigt värre och nån häst skulle jag inte ha. Då gick nålen av. Men summa summarum riktigt roligt...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok Vilken strålande början på helgen när Försäkringskassan ringer 16.05 och börjar svamla om förebyggande sjukpenning och sjukskrivning i...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Känner mig faktiskt lite knäckt. Förra veckan fick jag ett industrijobb här i närheten via ett bemanningsföretag. Jobbet var väldigt...
Svar
3
· Visningar
702
  • Låst
Dagbok Jag tycker att en hel del hästfolk är ett udda släkte... baserat på flera facebookvänner.... "Nehepp, ingen Jerringnominering för...
Svar
9
· Visningar
830
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Eliten blev snurrstol igår på väg hem från rehab, så nu är vi på service... det var visst nån pinne som gått av, troligen sen smällen i...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ju ytterligare ett svar på den annons jag la ut på FB angående medryttarhäst och igår var jag dit. Hon hade 4 hästar som hon...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp