Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det vart ju ett fasligt skitväder idag och blötsnön hade börjat lägga sig när jag red ut. Jag red lite övergångar mellan skritt och trav...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På torsdag tänkte jag hämta ut accrediteringen, hänga lite i funktionärsrummet samt säkert hoppa in på något extra pass :D Sen blir det...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag när jag skulle ut på en sedvanlig promenad mötte jag en granne som har häst i stallet hos en annan av mina grannar. Hon stannade...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har fått värsta magkatarren, trodde när jag vaknade i går att jag fått magsjukan Men nää det är bara katarr. Klev i ridkläderna vid halv...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag den lilla ponnyn på 143 cm igen. Vi var bara 4 stycken idag så det var trevligt. Tre av oss satt på skimlar, den fjärde på...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt rida ut idag men när jag kom till stallet möttes jag av informationen att det skulle vara jakt i hela skogen fram till...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var ovisst med vem som vunnit in i det sista, det är kul. Fick dela ett km-pris då det skilde 0,05 i omhoppningen (går inte ta så...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag gick blåbärshoppningen av stapeln. Eftersom jag bara hunnit rida rida ett fåtal skutt sedan jag återupptog ridningen och endast...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Var inte jättetaggad innan lektionen faktiskt, veckan har varit lite känslomässigt dränerande Iallafall så stod markarbete i...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag åter rida den stela ponnyn som jag red de första gångerna när jag började i gruppen för det blev lite ändringar i schemat...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tycker synd om dottern, som hon kämpar med den hästen. Bara för att ägaren sen förstör allt med sina korkade beslut. Ja, jag vet det är...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag vill ha mer häst i mitt liv! Medryttarpålle vilar just nu så jag rider bara en gång i veckan, men även när jag rider 2 gånger i...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Satan i gatan, vad bra det gick. Pålle var piggelin men lydig, perfekt kombo. Fick slänga ifrån mig spöet för han blev lite för pigg med...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka fick jag åter bekanta mig med en ny häst. Veckans bekantskap var en korsning arab/connemara. Det är nog den minsta pålle jag...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter ett ganska ofrivilligt uppehåll på två veckor. Dottern däremot får avstå då hennes sjuka blossade upp igen i morse Får se om hon...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern är fortfarande ganska dålig, men hade ju lovat ta pållen. Så det var bara pallra sig med ut till stallet. Jag mockade medans...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För både dottern och hela laget. 70,68% i LB1 är väldigt mycket i cup-sammanhang, där poängen brukar ligga mycket blygsammare. Att gå...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kunde ha ridit om jag velat, vi hade uppsutten teori (Sitsträning) Men eftersom jag haft ont i halsen till och från i veckan beslutade...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var dags för hästbyte idag då jag har ridit den andra hästen 3 gånger på rad nu. Den här gången blev det en arabvalack. Dessvärre...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har faktiskt svårt komma igång med någonting just nu, har fortfarande ont i halsen till och från och äcklig hosta på morgonen...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Barmarksdrag/canicross
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp