Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Så mycket byten blev det inte då vår intruktör nog inte tyckte vi kom dit riktigt. Så det blev fattningar från skritt och avsaktning...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag prova en ny häst på ridlektionen. Det var en tinkertjej något över ponnymåttet. I stallet blev hon inte helt lycklig över...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hur kunde jag missa det? Kanske för att det hänt massor av annat skoj och mindre skoj Iallfall var jag (fortfarande) uppsatt på lille...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja, sambon plocka och jag rensa :D Tillslut sa jag stopp, orkade inte rensa mer. Det ska ju tas om hand också. En pappkasse trattisar...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fyller jag år så jag hade förätit mig en aning på bakelse innan ridlektionen. Ajaj. Jag mådde lite illa när jag åkte dit och...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag trodde ju att jag skulle få rida i sol idag. Den sken hela förmiddagen, hela vägen till stallet och när jag hämtade pålle i hagen...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Följde med dottern till stallet igår, hon kände sig lite krasslig så jag tänkte jag kan iallafall hjälpa till borsta pålle lite så går...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det började lite struligt, med en ryttare i fel klass , en missad anmälan och nya små ponnyelever där föräldrarna inte uppfattat att det...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag deltog på hopplektionen, dvs stod inte bara på meddelinjen och tittade på de andra. Jag hoppade banan på 6 "hinder" hela TVÅ ggr...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Då har jag ridit min första lektion i ordinarie grupp :) Det var nära att jag fick samma häst som när jag provade en lektion i den öppna...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Började med att sitta och skitsnacka i fiket, vilket gjorde att jag inte riktigt hann det jag tänkt mig. Men sånt är viktigt också...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det känns lite spännande det här. Det var många år sedan jag red på ridskolehäst i ordinarie grupp. Jag hoppas att jag utvecklas mer än...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Markarbete och galoppbommar, vet ni hur länge sen det är jag GALOPPERADE över en bom? J-vligt länge sen :cool: Kommentaren från min...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så det ser ganska lovande ut för dottern och Z till klubbisen på söndag. Dom startar 70 och 80, hon vill ta det lite lungt...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jätteglad, fick återigen sitta på vackre Svarte Petter. Han gick lektionen innan den här veckan också och var lagom uppvärmd. Det var...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag togs en av ponnyerna på ridskolan bort, en riktigt liten charmknutte. Han har varit med sen min dotter var liten, en efter en...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Glömde tydligen helt bort blogga om förra veckans lektion. Får väl skylla på att jag hade fruktansvärt ont i ryggen efteråt Uppsatt på...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Någon duktig bloggskrivare är jag inte ;) Jag är imponerad av er som har aktiva bloggar. Det är nu dags att städa lite bland bloggarna...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på rätt häst direkt den här gången. Söta Svarte Petter. Dessutom gick han lektionen före så jag hann fixa lite saker innan...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte i bemärkelsen varit ute och firat på krogen, för det bidde inget nattklubbsbesök Däremot var jag snäll ordförande och skjutsade...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp