Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok För så känns det, yngsta barnet slutar nian nästa vecka och dottern går ut gymnasiet i morgon Jösses, jag är verkligen inte så här...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så nära att de tog andra platsen men blev nerpetade av sista ryttaren. En ClearRound rosett fick dom med sig hem iallafall ( vi delar...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dotterns ska hopptävla kompisen sto. Hästen ifråga har tävlat EN gång tidigare i sitt liv vad dom vet och dottern har nu ridit henne 5...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern tävlade, jag har mer eller mindre lagt av (mycket för att hon snott min häst :angel:) ALDRIG MER RIDA I JEANSSHORTS var hennes...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En bekants häst som gick treårs-testet i lördags och där dottern var med och fotade. Man kan ju undra var han tänkter sluta på för höjd...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är nog inte bra ha två tävlingar så nära inpå varandra. Svårt samla kraft till nästa drabbning. Som vanligt dåligt med funktionärer...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Trots elaka vädergudar, trasig tävlingsdator och trasslande nätverk gick tävlingen i helgen över förväntan. Min interna tidsplan hölls...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Herreduminje vad det är svårt rida Dechan, det är liksom så mycket rörelse i den hästen så jag känner mig som en smörklick i en het...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var lite märkligt ha en klubbhoppning en fredag, blev helt veckvill av det hela :D Det gick iallafall väldigt bra och jag tycker...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jösses vad trött jag är, nästan skönt komma till jobbet och vila upp sig lite Det var klubbdressyr i helgen, 34 starter :eek: En domare...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på lilla Goliat igår igen, trevligt. Tjejen som red innan sa att hade varit slö och trög. Men jag gillar Goliat lite trög...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så känns det, men skulle också kunna säga trist-tristare-cewes jobb. Lite roliga saker har dock hänt och det finns lite kul se fram...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det närmsta jag kommer hoppning öht :D Var uppsatt på Herr Goliat (ja han gör skäl för namnet) Kändes helt ok, var ganska så länge sen...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Klockan är redan tio i tolv och jag har inte ens hunnit börjat tänka på att jobba med det som ÄR mina arbetsuppgifter. Dagen i går var...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nope, inte en hästkrake så lång ögat nådde. Däremot massor av hoppning, något varmare och blötare än jag är van vid. Sonen tävlade i...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fy f-n vilken vecka, tack o lov börjar förkylningen bättra sig. Men det kan ju alltid hinna ändra sig innan måndag :cool: Helgen kommer...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern har lagt upp en bild på sidan http://www.hippokraten.se/manadens-bild/rosta och nu raggar vi röster för fullt :D Så har du...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är något vi brukar göra i vår grupp på teorin då och då. Att dela gruppen i två och rida programridning. I torsdags var det min...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sjuk,sjuk och återigen sjuk Känns som jag kan räkna helt friska dagar på en hand senaste två och en halv månaderna. Red i torsdags fast...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För jag har en så duktigt dotter, 67,24 % första starten i LB1 på Mistel Två ynka poäng från guldmedaljen, hade inte Mistel fått för sig...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp