Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok ... när dottern sitter upp på "min" ridskolehäst och rider tusen gånger bättre första gången hon rider skrället :o :D Det såg iallafall...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kändes som jag precis hunnit bli frisk innan det var dax igen :cry: Legat med feber och ont i halsen sen i onsdags. Kände mig bättre i...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern hittade det här serie-strippen och det är såååå våran Zorro så det nästan är läskigt :rofl: Annars är jag lite ledsen idag...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...så förlorade dom med ynka 2 poäng. Att sen domaren sitter med motståndarlagets protokoll framför sig, när våra ryttare rider, vet...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tänkte bara tipsa om ett bra blogginlägg min dotter gjort http://ettbenivarjehorn.blogg.se/2012/january/vem-tavlar-du-mot.html Sen...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tyvärr kan jag inte skriva så utförligt vad det gäller för det finns en risk att en inblandad person läser :D Får väl skapa ett nick och...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eller också är det så att jag inte ska få rida lektion öht? Fick ett mejl från StRF om blixtinkallat möte på torsdag. Ett väldigt...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på en häst jag absolut inte vill rida i vanliga fall (som skröt om att min ridlärare vet vilka jag vill rida :o ) så jag...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Även om jag bara kommer kunna stå i mitten hela lektionen SKA jag rida i morgon, sådetså Har även bokat in massage till på fredag då min...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...och den :devil: filmkamerna valde att inte spara på minneskortet Dottern gjorde nämligen en riktig räddning och höll sig kvar efter...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok 10 dagars kuren antibiotika tog slut igår, inte en dag för tidigt. Revbenen bråkar fortfarande med mig, och det lär väl hålla i sig ett...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Hostan är bättre efter halva antibiotikakuren (fyy f-n vad trött man blev av den, sov mig igenom nyårsafton) men har troligtvis lyckats...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är dagens resultat efter att blivit ett antal hundralappar fattigare. Förhoppningsvis bajaj hosta, men lika troligt även hejhej...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kanske inte mitt smartaste val i livet att rida ikväll, men vem har sagt jag är smart ;) Om inte annat får jag väl sitta där på hästen...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var faktiskt lite skön känsla komma inglassandes till tävlingen i kontorskläderna och inte ha ett dugg ansvar för tävlingen :D Tog...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För att åka och titta på när dottern tävlar på ridskolan. Spännande, spännande :D och lite läskigt. Två klasser blir det 80 och 90...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok "Ibland är bättre sämre än bra" är ett litet uttryck jag myntat i dagarna. Hostar inte lika ofta längre men lika våldsamt när jag...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... så jag har avbokat dagens ridlektion. Tänkte titta lite på när dottern rider sin dressyrlektion. Hoppas hon får någon rolig idag :D...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ... och lika bra är nog det. Känns som om jag ska hosta upp lungorna och att lungkapaciteten är nere på en tredjedel ungefär :crazy: Vi...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Skulle egentligen inte ridit i torsdags, kände att jag inte mådde riktigt hundra. Det straffade sig senare med migrän, feber och UVI...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp