Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ja, jag stod som en fågelholk när jag läste vem jag var uppsatt på. Läste både en och två gånger. Napache är en ganska ung skäck som kom...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blir ett litet kombo-inlägg eftersom jag inte hann skriva i fredags. Ridlektionen: Meningen var att jag skulle rida Mistel inför...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det bestod gårdagens övning av. Fick Loona igen (hade nästan räknat med det) men min intstruktör tyckte jag kunde fråga tjejen som...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Om inte det här hjälper vet jag inte vad jag gör :cry: Min svanskota gör så ont när jag suttit en stund så jag inte kan resa mig...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eller ny och ny, hon har stått på ridskolan ett tag men jag har bara suttit på henne en gång tidigare. Då på en sits-kurs och det gick...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Möttes av en blöt och nykissad överlycklig vovve i morse när jag vaknade. Min duktiga dotter hade varit ute i spöregnet och rastat honom...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Genomförde min sista tävling som tävlingsansvarig igår (har lovat mig själv det är sista gången :angel:) 200 starter 8,5 timme...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Pga en strasslande svanskota :cry: Men får vila upp mig (haha, de som känner mig förstår det roliga) och satsa på nästa veckas lektion...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Även denna gång på lille Petter. Mådde sk*t när jag åkte till stallet, värsta magknipen och så trött så det var inte sant. Blev inte...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kompisen var med ut i helgen med sin cocker. En 8 årig hanne som är enorm stor för att vara engelsk cocker. Pip, gnäll, blöt hundlukt...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Och hur bra gick inte den på en skala :banana: Var grymt otaggad när jag åkte dit, trött, stressad och huvudvärk. Bra upplägg för att...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För "mina" tjejer red så himla bra igår. Det var absolut det bästa dom ridit, tyvärr var inte domaren lika lyrisk som mig, instruktören...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Råkade av en slump slå över till filmen igårkväll. Vilken film, vilken berättelse och vilket grymt öde och vilka människor. Tårarna rann...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok 30 minuter cirkelträning och direkt efter det 45 minuter Zumba. Kommer troligtvis dö.......så tack för mig och den här tiden :rofl...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte för att kursen var så himla mycket att hänga i julgran direkt. Blev mest en massa snack om detaljer som RS missat helt i nya...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kan man kalla det igenridning om man rider innan sin ordinarie lektion :angel: Iallfall blev det en trevlig överaskning att det var T...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så här ska tävlingsatsas under våren :rofl: Målet är att få rida en LB, kanske inte under VT men i höst. Mitt stora problem just nu är...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Pga av snön var det ena ridhuset stängt (ska skottas idag) så min grupp delade ridhus med dotterns dressyrspecial. Det gick faktiskt bra...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kom precis på att jag inte skrivit om förra helgens KM-äventyr så det får bli ett kombi-inlägg. Hur KM gick kan sammanfattas i två ord...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fick Svarte Petter eftersom jag ska rida KM nu på söndag. Ev kommer M dit och coachar (shit vad nervös jag blev när hon sa det :p ) Den...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp