Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag är helt novis i området och har testat yoga en gång tidigare i mitt liv, den gången med blandade känslor. Idag gjorde jag dock dag 4...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 288
  • Låst
Dagbok Påskäggen uppätna, påskkakan inmundigad och påskmusten uppdrucken. Därför börjar jag idag min personliga 30 day challenge och ska alltså...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: Gimlan
·
  • Låst
Dagbok Jag kom på att det blir kanske lite tjatigt för er andra att ha 30 trådar med bara min socker-avgiftning, så det känns enklare att ha...
Svar
15
· Visningar
1 296
Senast: Brassneck
·
  • Låst
Dagbok Dag två utan socker avklarad igår, det gick fint. Klarade 15 000 steg precis som tänkt. Igår var jag också ute på en härlig ridtur och...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: Brassneck
·
  • Låst
Dagbok Sådär! Första dagen utan socker avklarad igår och även om det liiite kändes som att livet var mindre värt att leva så gick det bra. 15...
Svar
3
· Visningar
730
Dagbok Jomensåattehh, nu har jag slarvat bort ett tredje bankkort inom loppet av säg, 2 månader. Vad är det då som händer? Jag har nämligen...
Svar
6
· Visningar
799
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
2h
Dagbok Idag fick vi oss en rejäl ridtur. Började med ett pass i ridhuset med travbommar. Hon är fortfarande brunstig så det knorras lite...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: FruS
·
  • Låst
25%
Dagbok Jag har varit på vårdcentralen igen och läkaren tycker att jag ska jobba 25% i alla fall. Min chef vill inte ha mig på jobbet alls...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: kolblakkur
·
Dagbok Trodde 2023 skulle bli bättre men än så länge går det så där. Igår gick bilen sönder, tack för den liksom. Sen när det dyker upp småskit...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cewe
·
Dagbok 2020 var ett skitår, så tänkte 2021 kan väl inte bli värre? Jo det kunde det. Men 2022, nu kan väl ändå inte saker blir värre än all...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Äntligen är jul och nyår över. Det är en vånda varje gång. Men nu kan man luta sig tillbaka och invänta ljusare tider. Om en månad så...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Bestämde mig redan i slutet av förra året för att aktivt börja jobba med mig själv. Gå till botten med gamla trauman och ägna mig åt...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Någonting har hänt. Eller egentligen håller på att hända kanske. Som ung var jag väldigt rastlös och ville ständigt bort från mig...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: miumiu
·
  • Låst
Dagbok Såhär när 2016 snart övergår till 2017 är det dags för en liten sammanfattning av det gångna ridåret. 2016 blev väl inte helt som jag...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok 2017 blev väl inte vad jag tänkt mig. Redan några dagar in på det nya året fick jag ont i ena benet. Inte bara vid ridning utan även i...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok En kort sammanfattning av det gångna året får bli att det i alla fall känns som att det går med raketfart åt rätt håll för min del...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ungefär så lång tid tog det att bli uppringd från en annonsör vars annons jag svarat på. Undrar om hon satt på telefonen? Jag hade inte...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så länge har jag velat ha ett eget hus. Det är ungefär så länge sedan som jag flyttade ut från asfaltsdjungeln i Stockholmsförorten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det ridning på både G och A. Jag åkte till G efter lunch för då skulle jag hinna rida ut en sväng medan det var ljust. Idag...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp