Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Idag är det exakt 1 år sen jag och min bästis bröt. Ni som vet ni vet. Känner mig så himla långsint som fortfarande tänker på det, men...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Satte klockan på 05 igår för att gå upp och åka till en svensk kompis och kolla på ESC. Dock gick jag inte upp förrän 06 och sitter här...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Seabaz
·
Dagbok Även om jag knaprade i mig två alvedon och låg kvar i sängen, efter att ha varit på "damrummet" en sväng. Hyfsat utvilad ändå just nu...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: IngelaH
·
P
  • Låst
...
Dagbok Nu är det ren palliativ vård. Han är uppe en stund på dagen, äter lite men sover mest. Är han vaken är det svårt att föra ett samtal då...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Lingon
·
P
  • Låst
..
Dagbok Mina luftrör piper... Ont i halsen. Min rygg gör så förbannat ont att det är ruggiga smärtlindringskurer... Var hos kiropraktorn i...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: ameo
·
Dagbok Sing me to sleep Sing me to sleep I'm tired and I I want to go to bed Sing me to sleep Sing me to sleep And then leave me alone Don't...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Kan inte göra samma saker som förrut, har flytt så länge. Om det är någonstans som allt skulle ta slut i mitt liv så vore det här...
Svar
12
· Visningar
1 408
Dagbok Trevlig tjej, som gjorde plockstädet klart roligare, så nu är det faktiskt i stort sett *rent hus* som sagt, även på bord o stolar...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Varje människa har ju sina specialitéer på vad som är problemområden för just den personen. Det som är problem för mig är kanske inga...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Jag vet inte riktigt vad som sker i min hjärna just nu. Mitt humör pendlar något extremt (!), ena sekunden är allt solsken och...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Millicent
·
  • Låst
Dagbok Försöker febrilt hitta positiva saker med kylan och snön Än så länge har jag bara kommit på 2, fästingarna dör och inga leriga hagar så...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: cewe
·
Dagbok För cirka 1½ år sedan behövde jag låna 200kr till medicin. Just den månaden var åt helvete körigt. Frågade i familjechatten med mamma...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: åke
·
Dagbok "k) ser med oro att personer med funktionsnedsättning, trots dessa olika instrument och åtaganden, fortsätter att möta hinder för sitt...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Så kändes det efter gårdagens ridlektion. Var på väg vända när jag såg jag var uppsatt på tant Nina (förstår inte varför när M verkligen...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: cewe
·
Dagbok Jag fick för en tid sedan höra av min chef att jag skulle sluta ställa frågor och be mina kollegor om hjälp med olika saker, för flera...
2
Svar
27
· Visningar
2 444
Senast: Myzan87
·
  • Låst
Dagbok Äsch, det gick inte sjunga så, men strunt samma för vårt SC-lag är vidare till final :D Vad gjorde det att de förlorade omgång två i...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok idag fick jag lära mig ett nytt ord, renhårig. Ja, duschade gjorde jag i och för sig igår kväll efter stallet, men inte hade det väll...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det lönar sig, att inte ge upp när skatteverket inte godtar den blankett som är deras egen, när man begär omprövning för sex år tillbaka...
Svar
0
· Visningar
818
Senast: IngelaH
·
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Dessa ord är ju välbekanta från annat håll, men nu var det chefen som kom och sa åt mig att det var dags att sluta och "gå hem" (trodde...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp