Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Trötthet. Panikångest i parti och minut som inget hjälper mot. Alltid brist på pengar. Ingen framtidstro för inget kommer någonsin att...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: bettysmatte
·
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 756
Senast: TinyWiny
·
Dagbok Idag har jag träffat både rehabkoordinatorn och haft möte med fk och af. Mötet med rehabkoordinatorn var bra. Han tyckte jag var tydlig...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Nox
·
Dagbok Jag glömde ta min kvällsmedicin idag klockan 19. Jag tog den nyss och jag har ångest. Skit också. Och jag har ingen att prata med.
2
Svar
28
· Visningar
1 576
Senast: monster1
·
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
2
Svar
20
· Visningar
1 691
Senast: Wille
·
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 295
Senast: Wingates
·
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: manda
·
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
913
Senast: Wille
·
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
808
Dagbok Har en panikattack nu. Medicinen hjälper inte.
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: AbCdE
·
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: Wille
·
Dagbok I morgon ska jag träffa psykologen för sista gången. Terapin mot fobin är totalt misslyckad. Inget har blivit bättre. Och fk vill att...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har jag ägnat dagen åt att stå och sälja honung och kransar på en julmarknad. Fick sålt en del. Och nu känner jag mig dränerad...
Svar
19
· Visningar
1 439
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har haft min gamla bil ute på Blocket ett tag och jag har fått en del svar som dock inte lett till affär. Nu är det en kille från...
Svar
14
· Visningar
2 010
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Wille
·
Dagbok Är så trött. Inget funkar. Är arg. Slog nyss foten i en stol. Har ont och ångest. Har en handduk med is runt foten. Har väldigt dåligt...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Wille
·
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 497
Senast: Gunnar
·
Dagbok Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om en bod jag byggt. Trots att de första kommentarerna var odelat positiva så är jag rädd för...
Svar
12
· Visningar
2 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp