Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Den riktiga terapin får jag ju vänta på. Så jag lär ju inte kunna vända det här läget på bra länge. Men det finns ju ett tillfälle som...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag kan ju konstatera att ett bra knark mot dåligt mående är att rida en lektion på en välskolad snäll häst. Det är vad jag har gjort...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar det ibland. Vad hos mig är medfött och vad har jag utvecklat med tiden? Jag vet inte. Hur skulle jag vara om jag växt upp i...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig riktigt kunna rida stadigt i form. En kompis hävdar att det beror på att jag inte har tillräckligt korta tyglar. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 973
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är lite märkligt hur veckorna fyllts på sistone. Varje vecka är det alltid något utöver jobb som ska göras. Det har varit diverse...
Svar
1
· Visningar
1 161
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag trodde jag skulle må lite bättre idag än vad jag gjorde igår kväll, men det känns ungefär samma. Idag känner jag möjligen mer...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har plötsligt växlat om och är uppskruvad till tusen. Det började väl med att jag köpte lysrör och att jag sen inte lyckats hitta...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 904
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok ...och jag borde vara glad. Jag har ett eget fint hus. Jag har en stor trevlig trädgård (utan mördarsniglar). Jag har en bra verkstad...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Mitt lilla odlingsprojekt har vuxit. Jag har hunnit så ett antal byttor med frön vid det här laget. Nästan allt har redan grott...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok För ett par dagar sedan så glömde jag ta min medicin - helt och hållet. Jag insåg det inte förrän ett dygn senare då det var dags att ta...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått ändan ur den berömda vagnen och sått lite frön. Det blev paprika, chili och tomat. I mitt växthus får det plats 9 plantor...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 095
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Äntligen är veckan slut igen. Det har varit en rätt intensiv vecka. I tisdags red jag vita ponnyn, i onsdags red jag ridlektion på brun...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Jag var hos psykologen idag och passade på att vädra mina rädslor. Dessvärre tycks en av rädslorna vara befogad. Det finns en risk att...
2
Svar
25
· Visningar
2 272
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar att ha lust. Nej, jag snackar inte om sexlust utan om lust att göra saker. Jag skulle vilja så frön och odla. Jag skulle...
2
Svar
32
· Visningar
3 214
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den häst jag hade velat ha på dagens lektion hade fått skavsår så jag fick byta till en annan häst. Det blev en fuxfröken som också var...
Svar
0
· Visningar
1 130
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag en tid hos tandläkaren, så jag tyckte lite synd om mig som skulle dit så jag tröstshoppade en ridlektion på ridskolan där...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag ska snart åka en sväng till Stockholm igen, så då blir det några dagar utan häst. Att åka till Stockholm ger ju lite variation i...
Svar
17
· Visningar
2 011
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok I lördags kväll fick jag en panikattack som var utöver det vanliga. Jag vet ju att jag inte tål choklad i någon större omfattning men...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade för en dryg timme sen men har fortfarande inte klivit upp. Det är som vanligt. Det finns aldrig någon lust att kliva upp på...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev ett dressyrpass på banan med den vita ponnyn igår. Det var mycket snö men det fanns åtminstone några upptrampade spår som...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp