Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok För en tid sedan ville hästägarens bonusdotter börja rida. Jag tyckte då att hon kunde ju ta helgerna. Första helgen red hon på...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig kunnat laga mat annat än efter recept. Att laga mat efter recept är inte heller problemfritt, för det går aldrig att köpa...
18 19 20
Svar
396
· Visningar
29 652
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Min psykolog har frågat mig om det finns några tillfällen då livet är lite bättre. Hon trodde att sådana tillfällen fanns. Frågan är...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 987
Senast: Sel
·
  • Låst
Dagbok Mitt senaste läkarintyg måste kompletteras. F-n också. Vad gör jag om det inte godkänns? Då har jag inte fått inkomst därifrån sedan...
Svar
12
· Visningar
1 901
Senast: escodobe
·
  • Låst
Dagbok Jag känner aldrig glädje. Jag vet inte ens om det någonsin är möjligt att känna glädje. Men eftersom jag inte kan lägga mig ner och dö...
Svar
16
· Visningar
1 558
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan hade jag två ångestattacker. I måndags kom en till. Igår fick jag ångestkänning runt femtiden på eftermiddagen. Eftersom...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 566
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Det finns saker jag inte klarar själv, t.ex. att bära ner en garderob från övervåningen till nedre plan och sätta upp en spaljé på en...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det har snart gått en månad då jag använt mig av en Bullet Journal. Den har hittills varit det bästa verktyg jag har provat för att...
2
Svar
26
· Visningar
3 210
Senast: Anna
·
  • Låst
Dagbok Jag snackade med hästens ägare idag. Hon bor ju på annan ort och det som från början skulle vara temporärt har blivit permanent. Idag...
Svar
3
· Visningar
1 418
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har bestämt mig för att göra en resa. Det var under lång tid som jag var ambivalent och visste inte om det skulle bli av, men så har...
Svar
19
· Visningar
3 005
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag gick bet på att slunga ljunghonung igår så idag hade jag bara en uppgift på min to-do-lista och det var att pressa honungen. Det...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått två gånger hos arbetsterapeuten och där tar vi en sak i taget. Sen går det två veckor mellan träffarna och jag är klar med...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 960
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag lär ju knappast komma tillbaka på mitt jobb som administratör på heltid, så jag tror jag behöver kolla efter alternativ. Ett...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 436
Senast: Trissa
·
  • Låst
Dagbok För lite knappt en vecka sedan när jag red på banan så hade jag ett sånt där pass där jag inte kunde rida. Jag kunde typ inte styra och...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min sjukskrivning går ut om en månad. Sen vet jag inte alls vad som händer. I september ska jag ju göra NP-utredningen. Vad det kommer...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag funderar på om jag skulle ta och åka iväg till Tiveden och vandra. Det finns ju rätt gott om rundslingor där, allt från korta på...
2
Svar
21
· Visningar
2 290
Senast: Sassy
·
  • Låst
Dagbok Jag sover onödigt mycket numera. Ofta går jag och lägger mig runt halv elva. Jag somnar ofta ganska lätt om jag har en vanlig kväll och...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 070
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Snart är sommaren slut. Vart tog den vägen? Det är som vanligt, sommaren försvinner alltid för fort. Den här sommaren går till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 016
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Idag träffade jag arbetsterapeuten för första gången. Det gick väl så där. Det var inte helt enkelt att prata om min bostad när hon inte...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 364
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 334
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp