Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Allt inom vården står still p.g.a. semester. Så jag sitter här och tankarna snurrar. Enligt den information jag fått så ska jag göra en...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 328
Senast: Jen80
·
  • Låst
Dagbok Jag har velat tävla sedan jag var typ 10 år gammal. Nu är jag 45. Det har inte gått så bra för mig att komma till start. För det första...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 189
Senast: Reville
·
  • Låst
Dagbok Jag red lektion idag igen. Det har hunnit bli några nu i juli. Idag övade vi på tempoväxlingar. I traven gick det väl si så där, men i...
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag läste tråden om det här med att i relationer ha olika nivå för städning. I mitt eget fall så bor jag ju själv, men jag står...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 034
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag tänkte åka iväg en sväng i helgen, med avresa på lördag och hemkomst på söndag. Det lär säkert bli en trevlig tripp, men jag oroar...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det sista gången hos psykologen före hennes semester. Kontakten ska återupptas i augusti när hon kommer tillbaka. Det är klart...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här dagen har varit osedvanligt seg. Jag sov länge i morse och jag tog en tupplur senare på dagen. Enligt väderprognosen igår så...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade tidigt och fixade med mina bin på förmiddagen. Sedan åkte jag till stallet och red. Hästen var så duktig att jag avslutade...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 090
Senast: Angel
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat på det här med att skaffa bin i rätt många år. För cirka tre år sedan gick jag en biodlingskurs, men kom inte igång då...
2
Svar
32
· Visningar
2 898
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag till stallet och red igen. Jag hade precis hunnit värma upp i skritt när stallägaren kom ner och frågade om jag ville ha...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 851
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Idag red jag varmblodet för andra gången. Han har en otroligt arbetsvilja och är en total motsats till ponnyn jag red i vintras och som...
2
Svar
25
· Visningar
3 177
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig förbrukad på mitt nuvarande jobb. Det känns inte som om jag kommer att komma tillbaka. Så jag har åter kikat på jobb och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 120
Senast: Pancakes
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag och träffade hon som tidigare ägde Senioren och hennes nya häst. Det visade sig att det fanns lite nytta av mig när hästen...
2
Svar
28
· Visningar
3 242
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Tankarna snurrar runt och står still på samma gång. Jag vet inte vad som händer. Jag har fått en tid hos en som handlägger boendestöd...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
40 440
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Dagbok Jag hamnar ofta i dilemmat att det är långt att åka för att uträtta ärenden. Idag misslyckades jag med att byta däck på bilen och...
44 45 46
Svar
905
· Visningar
57 415
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Ju längre tiden går, desto mer fastnar jag i depressionen. Dessutom har jag börjat få en ökad ångest. Jag borde egentligen ha bett om...
Svar
19
· Visningar
1 791
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok När jag var 7 år och gick i ettan, så var det populärt att spela något instrument. Jag valde att börja spela blockflöjt. Jag var bra...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 314
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick nyss besked om att fuxens ägare hittat en fodervärd till den. Så nu har jag ingen medryttarhäst längre. :cry: Idag har jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 208
Senast: Magiana
·
  • Låst
Oro
Dagbok Senaste halvåret har varit kantat av en del panikångest och igår var det dags igen. Jag kände att jag inte orkade hantera det själv...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 655
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade vid sextiden i morse, låg vaken ett par timmar och somnade sedan om. Så småningom vaknade jag och enda anledningen till att...
2
Svar
32
· Visningar
2 181
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp