Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Tävling Kan man anmäla sig till en lokal tävling i tex Södermanland/Dalarna (västmanlänning) eller är det totalstopp? Hittar tyvärr inga...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: Maddie
·
J
Tävling Sist jag tävlade var jag under 13 så mamma fick ta kortet men nu när jag är över, måste jag ta det själv då eller kan jag"använda" mammas?:p
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Murray
·
G
  • Låst
Tävling Får man inte tävla utan lincens eller? Är det så att bara ryttaren har ett lincens eller är det hästen?:rofl: Tackar för alla svar...
Svar
1
· Visningar
667
Tävling Har en ponny som är uppklassad till stor häst nyligen (idag :D). Vi ska bara tävla lokalt än så länge och med andra ord behöver jag inte...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Rumpnissen
·
Tävling Finns det någonting man måste vaccinera för årligen efter grundvaccinering (alltså en gång /år) för att få starta? :confused:
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Husmusen
·
F
  • Låst
Tävling Jag vill tävla hoppning i sommar. Men jag vet ingenting om det,alltså att tävla. Vad man ska ha med sig för papper,vad man ska göra...
Svar
1
· Visningar
662
  • Låst
Tävling Vet någon var jag hittar kompletta TR för dressyr, hoppning, fälttävlan, distans, western samt de discipliner jag glömt här...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: annsann
·
Tävling Jag är helt yr ang detta med vaccinationer. Jag har en häst som ska vaccineras för första gången nästa vecka, hur lång tid måste man...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Ylva
·
A
Tävling Om jag är 24år och vill tävla en ponny i dressyr kan jag ju tävla den bland häster. Men får ponnyn tävlas bland ponny med en annan...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Supermoose
·
  • Omröstning
Tävling Denna omröstning bygger på delar av en enkät jag hade på sidan 1998, tror jag. Jag tycker att det kunde vara intressant att jämföra...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: warg
·
G
Tävling Hur gör arrangörerna på dressyrtävling med pappersutskick och så, om tävlingen är på ridskola - på ridskolehästar? Får man hemskickat...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: suisyola
·
C
Tävling Jag är intresserad av att börja tävla men rider en d-ponny.. hur löser man hästlicens för ponny? Och vart skaffar man ryttar licenser??
Svar
1
· Visningar
654
C
Tävling heelt onödig tråd jag vet, men nu har jag panik för några veckor sedan skrev jag ut ett papper från ridsports hemsida, på pappret...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Ylva
·
Tävling Nån som har lite koll på leveranstiden från SvRF när man beställt ett antal TR? beställde idag.
Svar
1
· Visningar
651
Senast: tudelu
·
T
  • Låst
Tävling Måste man ha eget grönt kort efter/året man fyllt/fyller 13? eller får man fortfarande tävla på förälders ? :confused: Inte hittat det...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Ponny1
·
G
  • Låst
Tävling Jag hade tankt mig att borja tavla lokaltavlingar framigenom eftersom min hast nu har blivit sa duktig:banana: Undrar bara vilka papper...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: break_a_leg
·
Tävling Fundering: om man står i ett privatstall och tränar där eller på något annat ställe som inte har en klubb knuten till sig - hur gör man...
Svar
2
· Visningar
597
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
387
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp