Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Ska köpa en nummerlappsväst men är osäker på om jag hittat rätt. På SvRF står det att denna gäller till fälttävlan men är det samma som...
Svar
1
· Visningar
1 865
Senast: annoj
·
Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: annoj
·
Distans Jahopp då var man i sadel träsket igen... Har just nu en Torsion Light som har funkat super på gammelhästen,änglahästen men på...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Sam
·
E
Distans Någon som vet var man kan hitta resultatet? Eller hur det gått för Sverige?
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Groom-pelle
·
Distans Extremt uttråkad som jag var idag så gick jag till allra första sidan av distansdelen här på buke. Jag måste säga att det är otroligt...
Svar
1
· Visningar
1 561
Senast: CK
·
Distans Hejsan Vill veta allt om dessa två bootsen. Slityta i tån? Material? Hållbarhet ? Lätt att sätta på / av? Reservdelar? Skräp i...
Svar
1
· Visningar
1 493
Senast: Armadillo
·
Distans Jag har ridit några tävlingar på 50 km och fundera nu på och ta steget upp till 80 km, men jag är relativ ny inom distansridningen så...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: RÖDLUVAN
·
Distans Nu ska hästens pass visas upp i förbesiktningen. Inget pass = ingen start. En fördel att ha chipmärkt hästarna för då kan det läsas...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Habina
·
Distans Ingen som vill rapportera om vad som hände på distansgalan? :banana:
Svar
1
· Visningar
1 219
Senast: lilian
·
Distans Någon som varit med på distansträning i Holma utanför Osby? Hur var det? Det står på Glimma Ryttarförenings hemsida att det ska vara...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Trissa
·
Distans Hur funkar det med nya TDB, jag har ju varit ute rätt sparsamt de sista åren... Om jag anmäler mig med två hästar till en klass pga...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: fallon
·
Distans Jag har länge funderat på att börja med just distans, bor i södermanland och tycker det är väldigt få tävlingar häromkring? Lite frågor...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: TrixaLagom
·
Distans Ett tips till alla som ridit *-klasser på Uppsalaritten i helgen är att ni kollar så era logsheets verkligen har blivit ifyllda. Det har...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: CK
·
Distans hej! Jag ska till london snart och jag undrar om någon vet något om de går att besöka någon hästbutik där som säljer distansutrustning?
Svar
1
· Visningar
6 586
Senast: Rucksack
·
Distans Har lagt ut ett gäng bilder från Rimboritten för allmän beskådan på diverse ekipage:angel: Kommer ev fler när jag orkar ta tag i...
Svar
1
· Visningar
2 033
Senast: Liten
·
Distans Hello, funderar runt vilka nya paddar som kommit, provats och som är bra. Har en bekant som rider i en väl sittande sadel året om...
Svar
1
· Visningar
1 932
Senast: Armadillo
·
Distans Hej! Exakt hur funkar det när man kvalar med danska tävlingar? Kan man föra in resultaten av en dansk regional tävling i det svenska...
Svar
1
· Visningar
1 746
Senast: fio
·
Distans Är det någon som skulle kunna förklara lite mer ingående vad allt betyder på veterinärkortet man får vid veterinärbesiktningen efter har...
Svar
1
· Visningar
2 757
Senast: TrixaLagom
·
Distans Vilken typ av sadel bör man använda för att skona både häst och ryttare vid långa turer? Det finns ju oändligt många modeller, med...
Svar
1
· Visningar
1 814
Senast: Liten
·
Distans Diskussionerna går ju varma på vissa sociala medier just nu kring doping, magra hästar & dödsfall i distansen. Något som naturligtvis är...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp