Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav i programmet på granden här : http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=200639 står det rd i hans stater.. vad...
Svar
3
· Visningar
1 535
Senast: ghost
·
K
Trav Hej! Min ena häst lägger sig väldigt mycket i käken på upploppet och därför har hon kort käk. På vilket sätt påverkar det hästen? Hon...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: cliria
·
B
Trav Vårt shettisföl ska nu registreras. Kan ni "experter":D tala om om jag har fattat det rätt? Den ska först registreras i SPAR, genom...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: ameo
·
Trav Kvaltiden för en ostartad shettis är ju 3:55 (eller var det 3:50), men hur funkar det med kvaltiden för en redan startad ponny? Jenny
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: lila
·
D
Trav Hej på er! Fanns en tråd tidigare, men skapar en ny eftersom jag inte orkar leta på den gamla :-) Min lilla donna e: Treasure Ås har...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: Dizan
·
Trav Är det någon som vet var man kan köpa en tryckvagn till ponny. Inte alltför dyrt. Finns det några bra sidor på internet?
Svar
2
· Visningar
1 867
Senast: igbest
·
K
Trav Hej jag har lite frågor om vad det är för skillnad på de olika varianter av vagnar, och vad en trycksele har för funktion E lite dålig...
Svar
3
· Visningar
1 490
Senast: igbest
·
Trav \"vaggar\" i travsulkyn? Ja, jag vet inte vad det heter, men det ser ut så iallafall :) Jag har precis suttit och kollat på trav på...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: martha
·
Trav Uppbyggnad av bog & framdel? Hur ska jag bära mig åt för att bygga upp framdelen/bogen på "mitt" russ. Hon går som om hon går på lina...
Svar
6
· Visningar
1 311
Senast: anhe
·
Trav Idag har jag kört min egen uppfödda, egen inkörda shettisdam med vagn för fösrta gången! :banana: :banana: Hon var JÄTTE duktig...
Svar
10
· Visningar
1 234
Trav hej vill ni berätta allt om tryckvagnar? vilken sele har travet då? inte den tunna bröstan hoppas jag, skulle kanske behöva loksele? (o...
Svar
3
· Visningar
2 137
Trav ...när ,man kör häst i västerbotten? /jenny
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: igbest
·
B
Trav vard-ML-1559476-ML-
Svar
0
· Visningar
1 145
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Trav Ska köra min lilla travar kille i kväll och har lånat alla prylar jag behöver, trots att ajg kört förut har jag fått hjärnslaäpp :o :o...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Tomaten
·
T
Trav ska man göra om amn köpt sig en rockard, hur får man hem den, vilket är bästa sättet att transpoertera den?
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: lila
·
Trav Finns det nån gräns för hur många bokstäver ett stallnamn får innehålla?
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: linzan
·
L
Trav :eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe...
Svar
3
· Visningar
1 675
G
Trav Finns det någon som beställt varor från travex.nu och fått dem? jag beställde för flera veckor sedan, 7 arbetsdagar har man som lev tid...
Svar
6
· Visningar
3 119
Senast: Jet
·
J
Trav Åke Svanstedt hade föreläsning på åby för b-tränare. Han är ju lite känd för att ha varit förespråkare för backträning. Nu sa han på...
Svar
4
· Visningar
3 761
Senast: martha
·
Trav Hur brukar ni lägga upp träningen när det blir hårt i backen? Här i norr har vi inte fått någon snö än utan det har varit omkring - 5...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: jonte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp