Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Tävlade ponnytrav på romme i går! Snacka om "min" dag! Först vann vi loppet jag var med i, med ca 20-30m (?) Och sen var det lotteri av...
Svar
19
· Visningar
1 479
Senast: banni
·
Trav \"Tarzan\" En travtränare/kusk. Vad är hans riktiga namn? :confused: Fick honom som referens av en transportör...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Solskensdis
·
B
Trav :banana: Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: cryingbabygirl
·
M
Trav någon som vet vart man får tag på en kusk till shettis?? jag har annonserat och frågat runt lite är i trakten men ingen som vet någon...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: cryingbabygirl
·
Trav Problemet med stressat sto. Suger luft. Och döm om förtvivlan när det sedan upptäcks att hon är sydd redan! Problemet är obefintligt i...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: tuddeomudde
·
Trav Är det så att 6:e-spår innebär att pålle har springspår? Lillgrabben har fått den lottningen i sin volt (40 m tillägg) och har en lite...
Svar
4
· Visningar
4 396
Senast: ameo
·
Trav Hur mycket kör ni era aktiva travare. Jag försöker att hästen skall gå varannandag antingen ridas eller kör. När jag kör blir det ca...
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: Lindi
·
C
Trav jag pratade med min syo idag att byta linje till iv. (för jag sökte fel linje). då får jag praktisera tre dagar i veckan så kan jag byta...
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: kpist
·
S
Trav Var det någon som tog foton på Kriterieauktionen? Jag samlar och hade inte själv möjlighet att vara där, därför är min förhoppning att...
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: Solskensdis
·
Trav I bland hamnar man i nya situationer, som alla vet. Normalt brukar det hända något så att mina hästar varit ur form i samband med...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: ameo
·
B
Trav Nån som ska dit imorgon? Själv ska man försöka hitta sin blivade stjärna bland alla unghästar!! :cool:
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav nån dagar sedan så såg vi stig h från marken ? varför? /jenny
Svar
2
· Visningar
1 188
Trav Vad ska man göra om man har en travhäst som är kanonlugn och snäll inne i stallet, den är jättesnäll och lugn att köra oxå så länge det...
Svar
9
· Visningar
1 906
Senast: jonte
·
Trav Hejsan! Ja har aldri varit här på trav förut o kan inget om just denna gren. Det är därför ja skriver d här. Ja skulle vilja veta mer om...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: nilema
·
T
Trav Behöver tips och ideer om vad man kan hitta på. Vi har en treåring som totalvägrar att volta. Hen ser ut som en rund miljon i bakvarven...
2
Svar
30
· Visningar
3 582
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Trav Hästpass för \"travare\" avel-ML-1467749-ML-
Svar
0
· Visningar
1 211
Senast: Lima1
·
Trav Vi håller precis på med en ettåring som har stått hos ett proffs, enligt honom har hästen varit i vagn utan problem. Bara ren tur att vi...
Svar
6
· Visningar
1 535
Senast: Snurrfian
·
C
Trav Sitter och kollar på gamla lopp med vår lilla stjärna.Ofta gör jag det.Hans storhetsperiod var för exakt tio år sen men allt känns som...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: Camarotheking
·
Trav Har sett att vissa ska iväg på kriterieauktionen, men vilka ska iväg på själva kriteriet? JAG SKA DIT!! mitt allra första storlopp :banana:
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Petronilla
·
P
Trav Hej! Pratade med ASVT idag, och de sa att man skulle kunna följa auktionen på deras hemsida. Sitter här och letar, någon som vet var på...
Svar
3
· Visningar
1 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp