Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick...
2
Svar
25
· Visningar
2 580
Senast: Krims
·
K
Trav Hej! Nu undrar jag lite om pulsmätare, finns det någon som är bättre på markanaden än någon annan som ni kan rekommendera? Förut har jag...
Svar
13
· Visningar
6 760
Senast: ghost
·
Trav Vår lillpojk har skött sig jättebra so far! :bow: Inte ens vintertäcket har han försökt bita sönder :p För inte så längesen så gick...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Sablar22
·
Trav Någon som varit över och jobbat med travhästar i USA? Hos vem? Hur fungerar det? Erfarenheter, synpunkter? Funderar på att åka över ett...
Svar
2
· Visningar
2 379
Senast: astran
·
S
Trav Min pappa pratade med tränaren till våran 3-åring här om dagen och tränaren sa att det gick bra. MEN dom hade mött en bil här om dagen...
Svar
4
· Visningar
1 415
Senast: jonte
·
D
Trav Hej på er! Tror det blir till & skicka iväg min lilla dam på inkörning ändå. Får väl offra dom pengarna eftersom jag inte klarar av det...
Svar
2
· Visningar
1 082
I
Trav Döva \"galoppmonster\"... Eftersom jag inte har någon egen travshop och inte har lust att köpa mig en halv heller så tänkte jag fråga...
Svar
7
· Visningar
9 422
Senast: jesse
·
M
Trav Jag skulle vilja veta lite mer om utrusningen vad gällande trav. Kom gärna med bra hemsidor. Jag har nämligen tänkt å köpa mig en sele...
Svar
9
· Visningar
2 449
Senast: tippo
·
Trav Lillgrabbens resultatrad har snyggt och prydligt innehållit ett litet "g" efter VARJE resultat de senaste 2 åren (dock få starter då han...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: Cattis_E
·
C
Trav vart man söker om man vill se vinnarfoton på hästar. Vet att man kan söka på stc´s hemsida, men då kommer ju bara stamtavla fram...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Hedda14
·
J
Trav längesen sist... men gud va man har sakna det.. så kul när man tittar på alla hästar på värmningen.... vann pengar gjorde man också...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Johanna_Agge
·
C
Trav Undrar är hästen ställd lite innåt i vänster varv då de tävlar? När ställer man dem åt höger?
Svar
3
· Visningar
1 627
Senast: Colleen
·
Trav Hur lägger ni med 1,5-åringarna upp träningen när ni kört in och det är dags att börja köra "på riktigt"? Jag håller som bäst på att...
Svar
7
· Visningar
3 274
Senast: Cambrie
·
E
Trav Nu när pållen äntligen kommit igång o börjat starta så har vi märkt att med formen så kommer en sidoeffekt :( Hästen blir superhet...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Eem
·
Trav lillgrabben \"slår ihop\" - vad göra? Har idag suttit i STORM och ÖSREGN och tränat mina små ponnysar på banan. Fördelen med det var...
Svar
12
· Visningar
2 336
Senast: ameo
·
E
Trav Får man ha sånt här D-bett med kopparrullar och starta med? Jag tror pållen gillar det bättre än vanliga travbettet. MVH Eem
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: Eem
·
Trav Jag hjälper en kompis att köra in en travare. Hon (hästen inte kompisen ;) ) är 1,5 år och går bra att longera, handhästa och tömköra...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Freyr
·
T
Trav Måste bara skriva några rader som en liten hyllning till Jularps ponnytravbana och alla minnen man har därifrån. Började min bana som...
Svar
4
· Visningar
2 345
Senast: ameo
·
C
Trav Hur går det för alla er som har en eller flera aktiva travhästar? Har varit tyst länge nu tycker jag!
2 3
Svar
46
· Visningar
3 221
Senast: Camarotheking
·
Trav Ponnyn (ett russto) jag tränar slår ihop undersidan av fram och bakhov (tror jag) vad kan jag göra åt det? Jag tror inte att hjälper med...
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp