Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras Min hunds uppfödare har frågat lite om att de skulle vilja låna henne för en kull. Jag äger hunden helt och har själv ingen möjlighet...
Svar
13
· Visningar
8 564
Senast: Haxa
·
Hundavel & Ras En kompis har en tik på foder eller ja hade kanske är ett bättre ord, uppfödaren skulle ställa ut henne, hämtade henne för det och sen...
Svar
10
· Visningar
1 492
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Är helt nybörjare på det här med hunduppfödning och har en del frågor som jag skulle vilja ha svar på. Meningen är att min fodertik ska...
2
Svar
31
· Visningar
10 444
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras men jag måste få fråga. När ni har bestämt er för att köpa valp och ni ska hitta lämpliga kennlar med bra avelsmaterial, vad letar ni...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: dpmatte
·
B
Hundavel & Ras Jag lyssnade på Gösta som har ett väldigt bra program på radio Västmanland fredagen den 21/5. Då handlade det om hundar och hundägare...
Svar
3
· Visningar
1 082
G
Hundavel & Ras Hej! Hittade ingen tråd om detta så jag lägger in en. Till er som håller/hållt på med avel & er som parat/skall para er hund. På...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras Ja, precis som rubriken säger! Är inte jag som ska ha hunden utan min kompis, har själv 2 stycken. Hon ska ha en lugn,trygg och stabil...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag undrar hur länge man bör vara "hemma" med en valp innan man kan be någon vän eller liknande passa den några timmar?? Har totalt...
Svar
4
· Visningar
1 049
Z
Hundavel & Ras Någon som vet vad jag kan göra? Fick en kull valpar igår 22 maj och då åt alla bra, men idag är det en som inte äter, kommer gul...
Svar
2
· Visningar
796
P
Hundavel & Ras Min lilla kille är nu 1 år och 3 månader och jag planerar för nästa hund. Jag har funderat länge på vilken ras jag vill ha men kan helt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 992
L
Hundavel & Ras Jag har nyligen flyttat ut till en hästgård och funderade på att skaffa mig en greyhound. Efter att ha pratat med flera olika personer...
2
Svar
24
· Visningar
2 467
Senast: Zadie
·
Hundavel & Ras Nu är det väl inte aktuellt för mig att skaffa hund än på ett tag men då jag gillar att vara väl förberedd så har jag börjat fundera på...
2
Svar
22
· Visningar
1 907
B
Hundavel & Ras Hej! har några frågor angående utställning. Nu har ju min "lilla" kille blivit hela fyra månader så den 30/5 är det dags för den...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Galathea
·
  • Låst
Hundavel & Ras Häromdagen skulle vi flytta på pojkvännens gamla oldsmobile, den fick bensinstopp utanför ett hus som vi kört förbi så många gånger...
Svar
3
· Visningar
1 922
Senast: KisseNova
·
Hundavel & Ras Hejsan Jag och min sambo ska köpa hund.:banana: Han har haft hund tidigare, en omplaceringshund, golden retriever. Den hunden var...
Svar
7
· Visningar
5 315
Hundavel & Ras Hur många gånger har man inte hört om den ena och den andra rasens "fnatt". "Bullefnatt", "Flatryck", "salukifnatt".. Jag tycker jag hör...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 835
Hundavel & Ras Tänkte fråga om det finns någon norrbottenspets ägare här? Som vill berätta om rasen? Har en bekant som kommit på att han ska ha en...
Svar
7
· Visningar
4 687
Senast: mimmipigg
·
G
Hundavel & Ras Grannen har en liten hundvalp som är 10 dagar som inte får i sig tillräckligt från sin mamma. Valpen får nu getmjölk varannan timme. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: Josssefine
·
Hundavel & Ras Hittade den här artikeln, där hunden räddade sin ägare från våldtäkt...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 121
Senast: escodobe
·
M
Hundavel & Ras Hejsan :) Jag ska köpa mig en valp i höst har jag tänkt. Skulle gärna vilja ha rastips osv. Har varit lite inne på Rhodresian...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Olof
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp