Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Hundavel & Ras Hej! Har ett stort problem med min tik. Vi fick tyvärr göra kejsarsnitt för det var bara en valp som klarade sig. Han är redigt stor...
Svar
4
· Visningar
4 473
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras är det nån som vet vad golden rerievers har för aktionsradie? alltså hur långt ifrån arbetar dom från sin förare? sen skulle jag vilja...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Har äntligen fått tummen ur och MH:at lille fluffet! För intresserade: Fluff= Japansk spets, kastrerad hane, 25 månader. 1.a...
Svar
2
· Visningar
972
A
Hundavel & Ras hejj.. min familj funderar på att skaffa hund.. jag har tittat lite på spaniel's och fastnat lite för coker spaniel. ev. engelsk...
Svar
15
· Visningar
2 224
Senast: Smulis
·
H
Hundavel & Ras Har både tik och hane själv så hundarna känner varandra väl. Tiken är ganska låg i rang och står stadigt och viker svans då hanen hoppar...
2
Svar
22
· Visningar
10 257
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Eftersom det med lite jämna mellanrum dyker upp funderingar kring en (eller för all del) flera raser som man kanske inte vet så mycket...
Svar
14
· Visningar
1 691
A
Hundavel & Ras Jag har funderat länge på vilken ras som skulle passa mig. Nu har jag träffat en hund som verkligen känns helt perfekt, blandras med...
Svar
17
· Visningar
8 111
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Jag har lagt märke till en förändring på uppfödares hemsida på senaste tiden, inom min egen ras. Förr lade dom alltid upp planerade...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Tar tacksamt emot alla rasidéer, då jag tror att det finns många trevliga raser som jag missar. Jag och sambon planerar att skaffa en...
2
Svar
23
· Visningar
3 809
Senast: Lager
·
J
Hundavel & Ras Någon som sett stött på en schäfer med vita tecken tidigare? Eller är det bara blandraser?
Svar
8
· Visningar
2 789
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Hej alla! Det va längesen jag var här nu, men ni "äldre" kanske minns mig :-) Jag hade dvärgpinschern Arne, som tyvärr fick somna in...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: giowanna
·
Hundavel & Ras Åter igen en sån där "vad ska jag ha för ras tråd" och jag hoppas ni vill vara snälla och har tid och lust att hjälpa mig med vilka...
2
Svar
37
· Visningar
2 691
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av dessa tre olika raser? Dela gärna med er:) Jag har läst att bullmastiffs medel livslängd är ca 5 år...
Svar
12
· Visningar
3 396
Senast: Berin
·
Hundavel & Ras En kompis chockade mig imorse när hon ringde o glatt berättade att hon o hennes sambo funderade på att skaffa hund igen. Dom (hon) hade...
Svar
18
· Visningar
3 735
Senast: Minnie
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet med valp med överbett eller underbett? 2mm är väl ganska lite (??) ändå så det kan rättas till menar jag..
Svar
9
· Visningar
10 939
Senast: Marna
·
  • Låst
Hundavel & Ras Undrar lite över hur ni bukare ser på blandraser? Är det okej att blanda ihop vilka raser man känner för? Tycker ni vem som helst...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Har läst att en del målar lite nagellack på ryggen på valpar som ser lika dana ut (alltså 1 av dem) så man kan skilja dem åt. Men då...
2
Svar
24
· Visningar
3 009
Senast: Dandylinn
·
C
Hundavel & Ras Hej, jag sitter här och har funderat och funderat och googlat på allt från himmel och jord, och funderade på ett namn som är ledigt...
Svar
1
· Visningar
1 668
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om programmet den unika hunden på kunskapskanalen ?? Tycker det var väldigt intressant. Kan ni hålla med om att...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras ...finns i svtplays arkiv nu! Denna dokumentär har ju hunnit gå i några omgångar nu på tv men om någon av er ändå missat den finns...
Svar
1
· Visningar
1 108

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp