Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras http://www.expressen.se/husdjur/1.1980889/marsvinen-raddades-av-tva-hundar Inte ofta man ser Rottweilers som "Hjältar" i Expressen...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Träffade på en trevlig hund i dag som jag trodde var en labbe blandras, men som visade vara för mig en helt okänd ras. Ca de bestiar...
Svar
2
· Visningar
1 551
Senast: Zqathan
·
L
Hundavel & Ras Schäfern! Den vanligaste rasen.. Det finns många disskusioner kring Schäfern och det jag tänkt dra upp är: * Hur kommer det sej...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: gulkiwi
·
Hundavel & Ras Ni som föder upp hundar. Hur gör ni när ni säljer? Hur väljer ni era köpare menar jag? Är det den som betalar handpenning först som...
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras För några veckor sedan stötte jag på en ung man med en 16 veckors hundvalp. De flesta gissade att det var en landseer eller något...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 065
Senast: Modig_Korn
·
P
Hundavel & Ras Jag har i flera år velat skaffa hund, men eftersom jag har prioriterat resor och ett "fritt" liv så har det inte passat, förrän nu. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 404
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras hej. Nu vill min far på 80 år skaffa hund. Han har två hästar som han pysslar med så han är i stallet varje dag, men gör inte så...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 377
Senast: sillysinta
·
Hundavel & Ras Har inte hittat nån liknande tråd så jag tänkte starta en:idea: vilken är din favoritras? och varför skicka gärna in bilder:D Min är...
2
Svar
30
· Visningar
4 145
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här på hunddelen av forumet men har insett att ni andra som hänger här kan otroligt mycket, så jag tänkte be er om...
Svar
8
· Visningar
1 637
Senast: Wild Rein
·
C
Hundavel & Ras Har ett ganska stort dilemma. Vill skaffa mig en valp, vet bara inte vilken? Vill ha en hund som kan springa brevid cykeln till...
Svar
17
· Visningar
1 745
Senast: jay
·
  • Låst
Hundavel & Ras Efter många turer och funderingar fram och tillbaka ang rasval lutar jag nog åt att en CC får bli min nästa hund, allra helst en...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
32 416
Senast: Abova
·
Hundavel & Ras Har sökt på buke men hittade inte så mycket om rasen/raserna så jag startar en ny tråd. Nu är det så att skogstrollets sambo blivit...
2
Svar
31
· Visningar
4 844
C
Hundavel & Ras Är det någon som har en fransk bulldogg eller vet något om den rasen?
2
Svar
33
· Visningar
9 037
Senast: cämela
·
L
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på vad jag ska köpa för hundras när jag köper en till hund (detta kommer inte ske just nu utan förmodligen om...
2
Svar
30
· Visningar
3 304
Senast: towe
·
A
Hundavel & Ras Jag tog för sedan 1 år sedan en hund för omplacering. Han är världens goaste hund, och jag älskar honom över allt annat. Men vilket...
2
Svar
22
· Visningar
3 347
Senast: Raderad medlem 94602
·
I
Hundavel & Ras Hej! Nu är det såhär att vår familj har bestämt oss för att ta valpar efter våran golden retriver. Jag ska ha det lite som sommarjobb...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 694
Senast: Calazirya
·
Hundavel & Ras Igår pratade jag med sambon och lyckades få honom förstå hur det tidsmässigt (vilket är den största utmaningen) är väldigt lägligt med...
2
Svar
29
· Visningar
4 010
Hundavel & Ras Skulle vilja veta lite mer om denna rasen och prata med någon som har den. har provat sök funktionen men hittade inget, någon här som...
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: diabla
·
Hundavel & Ras Jag undrar hur många gånger man parar en hund under ett löp?
Svar
7
· Visningar
1 975
Senast: Haxa
·
C
Hundavel & Ras Hej alla! Är det någon som vet hur en tik reagerar efter den fått abortspruta. Jag har en liten hund 3 år gammal som tyvärr blivit...
Svar
12
· Visningar
1 799
Senast: Carrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp