Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Hundhälsa Hjälp! Hämtade hem en 6 månaders tik för 2 veckor sen, jättemysig men nu har hon fått nån nojja och skyggar för min man vid olika...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Jagalle
·
Hundhälsa Finns det några specifika symptom hos dvärgschnauzer när det gäller problem med sköldkörteln?
Svar
10
· Visningar
2 682
Senast: sussisus
·
P
Hundhälsa Jag sitter och tittar på något engelskt djurskyddsprogram. En tjej har åkt ut på ett larm om en kille som sparkar sin schäfer och sedan...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: Piggelkot
·
Hundhälsa Mammas dvärgpudel är i akut behov av tandvård. Hon har henne på "foder", tyvärr så har dom inte skrivit papper pga att uppfödaren är som...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Zqathan
·
B
Hundhälsa Ska en hund må dåligt bara för att få leva? Vår hund är extremt allergisk mot husdamms- och förrådskvalster. Har sedan ett år tillbaka...
Svar
11
· Visningar
1 555
Hundhälsa Ett väldigt känsligt ämne förstås, som handlar om när det är dags att släppa taget om sin älskling och låta honom/henne springa vidare...
Svar
8
· Visningar
5 667
Senast: Lager
·
Hundhälsa Jag flyger lite då och då med mina hundar, och då är de med som handbagage. Väldigt smidigt med små hundar ;) Men idag så fick jag en...
2
Svar
22
· Visningar
3 696
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag förstår att det är väldigt individuellt hur en kastrering påverkar hunden (och att vissa inte förändras alls) men skulle vilja höra...
Svar
2
· Visningar
2 977
Senast: restless
·
Hundhälsa Mammas dvärgpudel får plötsligt ont i kroppen (?) ibland,brukar gå över på några dagar,första och andra gången hon var in pga detta så...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jahapp, det första man ser på morgonen är en stor pöl kiss nedanför sängen... Tur att jag var tillräckligt vaken för att inte trampa i...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Jenka
·
B
Hundhälsa Har setat och läst om massa olika hundmater för att hitta ett bra foder som bägge mina hundar kan/vill äta. Hoppas att någon här kan...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Milosari
·
Z
Hundhälsa Vi har en fetknopp till staffe som aktiveras ca 2-3h per dag veckans alla dagar och då menar jag promenader eller "aktiv lek" med mig...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Tror inte att det är sant! Snälla,säg att det inte är sant!!!!!!! :cry: Det här är det absolut värsta jag sett,dom släpper ner hunden...
2
Svar
25
· Visningar
2 230
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa BLT Ja... vad säger man?... :crazy::(
Svar
10
· Visningar
1 239
Senast: Disen
·
T
Hundhälsa Jag har en blandras tik som är nu 7 månader som jag har lite problem med. Hon är blandras mellan schäfer , labbe och golden. 1 Hon...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Gabbi
·
P
Hundhälsa Nu ska jag ge mig in på hundsidan igen efter många års frånvaro! Min förra hund fick somna in sommaren 2003 och jag har varit utan hund...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 905
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Min Jack russell äter avföring. Någon som ha tipps på hur jag kan få honom att sluta? Och vad det kan bero på?
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa ...för att se om mamma och pappa får ha kvar sin älskade hund i sommar eller om vi får ta bort henne direkt. :( Min lilla omplacering...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Lager
·
F
Hundhälsa I dagens läge möter man allt för många hundägare med noll koll på sina hundar. Man får ofta möta lösspingande hundar som ska fram och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 803
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Egentligen har den här tråden ingenting med hundar att göra, men jag lägger den här som en ytterligare påminnelse att aldrig lämna...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp