Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ni som kastrerat eran tik i Läckeby, Kalmar eller i Nybro. Vad är era erfarenheter av det? Behöver svar snabbt....
Svar
3
· Visningar
852
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tik löper för tredje gången men den här gången upplever jag en skillnad i löpet jämfört med de andra gångerna. Tidigare har jag...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: Cera
·
Hundhälsa Hej,jag har en rottweiler hane på 2 år som nu den senaste månaden har börjat göra utfall mot andra hundar. Jag har aldrig varit med om...
2
Svar
27
· Visningar
3 448
Senast: Bamse-rottweiler
·
Hundhälsa Jag har haft min nya hund i snart 4 månader, en pudel/papillon, hon är nu snart 17månader. Hennes förra ägare sa att de hann inte med...
2
Svar
20
· Visningar
4 090
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Min ena hund (Shih tzu på snart två år) är kryptorchid. Vet inte om jag ska kastrera eller inte. Har kikat runt på nätet nu och hittat...
Svar
4
· Visningar
3 061
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag ska i veckan med en collie till veterinären. Han ska dit för han har grav övervikt och höftproblem, antagligen pga övervikten. Det...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Giganten
·
H
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av skadade tänder på hundar, vet ni om extraktion eller rotfyllning är bäst och vilket som är billigast. Hunden är...
Svar
4
· Visningar
5 096
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Kickan, min hund har börjat halta mer och mer på senaste tiden. Spec under veckan som gått. Vi var ute på en långrunda förra veckan...
Svar
13
· Visningar
5 062
Senast: dramatik
·
Hundhälsa Nu har jag på senaste tiden sett hundar långtidsförvarade i bilar. Över natten med kupévärmare i och -15 ute. Och på jobbparkeringen...
2
Svar
24
· Visningar
3 523
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Min hund har en liten, liten knöl stor som en ytte-pytte ärta ungefär bredvid en av sina tuttar, precis, precis invid - och jag drabbas...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Märkte på min (ena) hund idag att han har fått prickar/fläckar på ögonen. Lite grumliga ser det ut som, mitt på ögat ca ½ cm stora i...
Svar
12
· Visningar
3 538
Senast: Gnist
·
K
Hundhälsa Min 11 månaders aussietik har en grej för sig som jag tänkte höra mig för lite om, kanske finns det någon som har en teori eller en egen...
Svar
3
· Visningar
3 077
Senast: Hawaii
·
Hundhälsa Har en alldeles bedårande Jack russel valp, han är nu 14 veckor och så fantasikt rolig och trevlig. Vi kämpar med rumsrenheten och det...
Svar
2
· Visningar
1 785
Senast: mag
·
V
Hundhälsa Tar det från början. Min hund, en mindre blandras av sällskapsraser har blivit konstig. I vintras så kom vi gående in på våran...
Svar
11
· Visningar
1 525
Senast: bengeten
·
L
Hundhälsa Jag har behandlat mina hundar med frontline för 4 dagar sen för jag har sett loppor på den ena.. förstör jag behandlingen om jag...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: lundborg
·
J
Hundhälsa Vi har haft problem ett litet tag nu med vår dvärgpudel som kliar sig rätt så mycket. Det gick skabb förut bland några hundar i vår...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: lundborg
·
G
Hundhälsa Min hund är en chihuahuatik på 11 år. Hon har aldrig tidigare haft några sjukdomar eller varit speciellt sjuk. I tisdags började hon...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: granebo
·
Hundhälsa Från människa till hund? Funderar så att jag inte missar om min hund ev. skulle bli smittad av mej nu när jag har halsfluss. Har inte...
Svar
9
· Visningar
11 866
Senast: Marna
·
Hundhälsa Jag behöver höra era erfarenheter och åsikter.Jag har en skotte på 10 år som var jättedålig för 3 månader, fick diagnos akut prostatit...
Svar
11
· Visningar
4 131
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har kämpat med att få Zipper att hålla rätt vikt ända sedan han blev kastrerad (2,5 år sedan), då han rätt snabbt gick upp från 3...
Svar
7
· Visningar
816
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp