Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundhälsa Jaha, då är jag satt i en situation jag aldrig trodde. min syster är/var gravid och det lilla livet väljer den mest komplicerade dan på...
Svar
16
· Visningar
1 852
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej, nu vänder jag mig till er kloka bukemänniskor. Gick precis hem från att parkerat bilen, på vägen möter jag två personer som är...
Svar
12
· Visningar
1 701
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa http://www.expressen.se/husdjur/1.1987882/skydda-hunden-fran-tjuvar-med-en-bur Damen i fråga har alltså fått idén att man sätter...
Svar
16
· Visningar
1 539
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa De e första gången jag e inne här på hund sidan så ursäkta om de finns någon liknande tråd.. Jo jag har en 9 veckors Chines crested...
Svar
17
· Visningar
3 830
Senast: Elektron
·
Hundhälsa Satt precis i soffan med hunden i knäet. Masserar honom i nacken och får helt plötsligt syn på vad jag tror är en loppa! Detta är tredje...
Svar
7
· Visningar
2 260
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Jag har en Jack russell kille på ett år. Han har sedan han kom till mig vid 8 veckor haft mycket hud-problem och vet. trodde han hade...
2
Svar
23
· Visningar
2 011
Senast: Bobbo
·
Hundhälsa Har en ständig diskussion med mitt ex eftersom jag vill kastrera hunden vi har delad vårdnad om. Han äger hunden och vill att den har...
Svar
10
· Visningar
7 772
Senast: Lotus
·
Hundhälsa Min tjej har ganska länge gått och "fnyst" då och då, men det har aldrig varit något allvarligt. Har inte tyckt att det stämt in i...
Svar
18
· Visningar
7 126
Senast: Fiorano
·
B
Hundhälsa min tio månader gamla amstaff hamnade precis i bråk i hundgården, han blev biten av sin bror, som inte heller var kastrerad ( men ibland...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 680
Senast: Calazirya
·
F
Hundhälsa Behöver tips hur jag ska aktivera min hund de närmsta dagarna. Jag är gravid och ganska orörlig, och husse som normalt sett tränar med...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: paradiset
·
H
Hundhälsa Hej alla. Jag vore jätteglad om ni kunde hjälpa mig, på ett snällt sätt utan att såga mig ner till fotknölarna. Vi har en för oss...
2
Svar
21
· Visningar
3 968
Senast: Geronimo
·
Hundhälsa min grabb har hunnit bli 5 månader nu och har hunnit tappa endel tänder, nästan alla i fram (hörntänderna kvar) och några i bak har...
Svar
19
· Visningar
28 635
Senast: wtf
·
Hundhälsa Har fått epelepsi konstaterat på en utav mina hundar. Hon kommer antagligen behöva medicineras inom en snar framtid. Kan jag få ut...
Svar
9
· Visningar
1 856
Senast: Gnist
·
Hundhälsa När jag skulle upp imorse så upptäckte jag att min hund hade spytt i hallen, det var enbart lite slem och sen några blodfläckar. Dock...
Svar
4
· Visningar
31 898
Senast: linzan
·
Hundhälsa Min Pomme har ju patella luxation och blev opererad för det i julas. Hittade nu valpar på Blocket med samma mamma. Naturligtvis blev...
Svar
16
· Visningar
4 803
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Har en dobbetik på 2,5 år. Som nu helt plötsligt börja uppvisa lite agressivt beteende mot andra djur. Min katt får inte komma nära...
2
Svar
22
· Visningar
2 226
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Någon som använt/använder Radital till hund? Effekter? /Swat
Svar
8
· Visningar
2 038
Hundhälsa Min äldsta tik, Zala, är snart 9½ år. Hon är igång för fullt, går långa promenader utan att tröttna, springer när hon känner för det...
2
Svar
23
· Visningar
4 283
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har gjort en biopsi på min hund för ca 14 dagar sedan och väntar på att veterinären ska ringa med svaret. Jag hade återbesök i...
Svar
10
· Visningar
3 354
Senast: EmelieR
·
Hundhälsa Hej! Vill bara höra era åsikter om att motionera en staffevalp på ca 4 månader. Jag har en kompis som tyvärr har skaffat sig en staffe...
Svar
5
· Visningar
2 130
Senast: Bobbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp