Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Så att säga. Billys ena öga har vätskat, runnit och varit lite kladdigt på sistone. Jag har undersökt och så vitt jag kan se är det...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Min hund opererades igår,och ska äta Rimadyl 50 mg 2 ggr/dagen. Läste på bipacksedeln att hunden kan drabbas av både det ena och det...
Svar
6
· Visningar
10 860
Senast: Fibusen
·
B
Hundhälsa Hej! Har nu min lilla kille hemma och han har blivit vaccinerad vid 12 veckor med valpsprutan men klantig som jag är så glömde jag av...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag vänder mig främst till er veterinärer och veterinärstuderande här på buke men naturligtvis även ni andra som har lite koll på läget...
Svar
6
· Visningar
1 111
Hundhälsa Jag skulle gärna vilja ha era bästa tips på att få upp en hund i vikt. Min yngsta tik är lite för tunn för min smak och skulle behöva...
2 3
Svar
47
· Visningar
35 801
Senast: Zoya
·
S
Hundhälsa Hej! Fått höra att back on track täckena ska vara riktigt bra. Min hund (schäfer) har inga problem men vi tränar ofta fysiskt. Är...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: LJOSSA
·
Hundhälsa jag har en äldre hund som biter på sina klor, han har gjort de sen han var valp. men iaf så förra sommaren hämtade ja hem en hund som...
Svar
7
· Visningar
1 491
Senast: Nosgrimma
·
Hundhälsa Min hund har ju återkommande UVI i samband med löp. Hon är utredd och får nu förebyggande medicin. Fick tips av vet att det skulle gå...
Svar
5
· Visningar
4 189
Senast: Angelina
·
Hundhälsa Min hund får i bland nå ryck och slickar sig runt munnen,och sväljer och sväljer,och slickar sig massor igen,sen sväljer,sväljer,och...
Svar
8
· Visningar
20 744
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Har en 8-årig border terrier (tik) som helt plötsligt inte längre vill gå i trappor, hoppa in och ur bilen osv. Detta är saker som hon...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Baddy96
·
Hundhälsa är det lika på hundar som på hästar att man kan hjälpa till vid pälsfällningen genom att ge b-vitamin? hunden har blivit ovanligt...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Min mammas Welsh Corgi, 9 år, har inte fällt sin vinterpäls ännu. Tidigare år har hon fällt ganska rejält med underull men i år har det...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Heulwen
·
Hundhälsa Någon som tagit ett sådant på sin hanhund som kan säga mellan tummen och pekfingret vad det kostar? Tacksam för svar! Swat
Svar
5
· Visningar
2 195
Senast: Swat
·
D
Hundhälsa har en chihuahua tik som är 3 månader,vi har nu upptäckt att hon har en missbildinig i sitt ena framben, har varit hos vet ett antal...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 009
Senast: Lager
·
Hundhälsa Går det? Alltså få ut livförsäkringen men ha kvar en (begränsad?) veterinärförsäkring? Hur fungerar det i såfall? Har försökt söka, men...
Svar
14
· Visningar
1 847
Senast: paradox
·
Hundhälsa Är Betapred man får utskrivet till hundar samma tabletter som man får som människa eller är det olika styrkor? Någon som vet?
2
Svar
24
· Visningar
17 960
Senast: petra_el
·
Hundhälsa Nu ska man ju inte avmaska sin hund 1gång per år utan bara när man ser att den har mask.. Vad gäller vid valpar under 8v??
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Är det någon som har liknande erfarenheter? Frågar åt en kompis som just fått besked om diskbråck i nacken. Osäker på vilka kotor det...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: Kirie
·
Hundhälsa Varje år blir jag lika trött. Trots att jag fått 8 % till i bonus då jag inte använt min försäkring, har delen för vet.vård höjts med...
2
Svar
27
· Visningar
2 874
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Foderfråga igen... Ras: Tibetansk terrier, snart 6 år. Problem: Äter inte, eller äter iaf väldigt dåligt. Ska byta foder hur...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Priscilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp