Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min mamma har nyligen köpt en omplaceringshund. Jacko är en 3 årig Petit basset griffon vendéen. Han är en jakthund som inte jagar...
2
Svar
20
· Visningar
3 713
Hundhälsa Vaccinerade min hund 2/3 2009 Ska tävla 6/3 2010. Har tidigast fått tid för vaccinering nu på tisdag 23/2. Ska jag skjuta upp...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Kakis
·
Hundhälsa jag ger sedan ca en månad tillbaka standardt då mitt gamla foder höjdes i pris till nästan 600 kr för 15 kg och flytten gjode det svårt...
2
Svar
23
· Visningar
4 404
Hundhälsa Imorgon ska vår kille till frisören, han börjar bli riktigt lurvig och det måste verkligen göras något åt det. Eftersom han är rätt...
Svar
8
· Visningar
985
Hundhälsa Suck. Efter en tonsillitoperation (veterinären sa att tonsillerna såg fula ut och att operationen var definitivt det bästa) har vovven...
2
Svar
20
· Visningar
10 236
Senast: Aliide
·
H
Hundhälsa Jag har en hund som har svårt att hålla vikten på normal dagsgiva. Hon får numera ca 2/3 av sin tidigare (ganska snåla) dagsgiva och är...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 113
Senast: Gilan
·
Hundhälsa Nu kanske jag ställer en riktigt korkad fråga men jag ställer den iaf. Har hunden någon större knuta på strupen sas? Jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
8 909
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa :D En aning udda fråga... Att hundens fisar eller skit inte luktar hallontårta, vet vi alla. Men kommer man att komma över den...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 107
Senast: muppia
·
Hundhälsa Har för 2 månader sen tagit över en tvåårig fd jakthund. När jag fick honom så åt han nått skitfoder med bara en massa gräs i, så jag...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: Eve
·
M
Hundhälsa Läste i en annan tråd om olika foder till hund och kom då att tänka på förra hunden. Vi köpte honom när han var 2 år gammal...
Svar
9
· Visningar
10 033
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Vi har en terrierhane på 7 år. Just nu genomgår han en behandling mot Borrelia och Ehrlichios (stavning?). För några dagar sedan så var...
Svar
14
· Visningar
2 443
Senast: muppia
·
Hundhälsa Hunden min har varit helt kass i magen nu i 4 dagar, bajsat mycket och de flesta gånger väldigt väldigt löst (tänk vatten). På söndag...
Svar
14
· Visningar
3 926
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Inser att min älskade fyrfotade vän är sjuk. :( Men frågan är i vad? Tösen är snart 8 år gammal, bearded collie. Ultraljud är...
Svar
7
· Visningar
10 401
Hundhälsa Jag är lite orolig för min valp. Billy har inte ätit sin frukost idag, och det är vanligtvis världens hungrigaste valp. Han vill mest...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: Swat
·
Hundhälsa Vilka vaccinationer ger ni era hundar? Har varit iväg idag med min hund och då tittade veterinären i hans pass och sa, i år behöver han...
2
Svar
24
· Visningar
2 037
Senast: peace
·
Hundhälsa Var som sagt i en annan tråd iväg och vaccade min hund igår,lät dem då även titta på en en hörntand i nederkäken som han slagit av...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: peace
·
Hundhälsa Jag gör praktik på annan ort och är borta på veckorna. Hunden är hos föräldrarna. Ikväll ringde mamma och sa att hunden var hängig...
Svar
2
· Visningar
3 259
Hundhälsa Suck suck suck. Har knappt sovit en blund inatt. Abbe har legat och hostat sig blå, kräks upp vitt slem och är allmänt lite nere. Den...
2
Svar
37
· Visningar
8 993
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Min hund tog bort en juvertumör förra tisdagen och idag fick vi svaret att den var elakartad. Men ingenting har spridit sig till...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Majs
·
S
Hundhälsa Jag står i valet att kastrera min tik som är lite över året, men väger för- och nackdelar. Vill kastrera henne för att kunna ha med...
2
Svar
21
· Visningar
7 654
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp