Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa jag har en snart 8 månaders valp som har varit rumsren i flera månader. Nu har han börjat att kissa inne igen trots att vi nyss varit...
Svar
7
· Visningar
1 291
Hundhälsa Jag har sökt lite i gammla trådar om kloklippning men hitta inte riktigt vad jag sökte. Jag har problem med att klippa klorna på min...
Svar
13
· Visningar
2 587
Senast: movi
·
Hundhälsa Vår Camaro var dålig i magen i helgen och början av veckan. Lös i magen och kräktes från lördag natt - tisdag. Nu kräks hon inte och...
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hur många timmar tar det innan hundens mage reagerar positivt eller negativt på följande? Foder Stress Medicin Dvs Hur många...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Indiv
·
J
Hundhälsa Mitt på dagen den 3 mars (onsdag) försvann en vit/brun basset i Vitabergsparken på Södermalm i Stockholm. Hon sågs senast springa mot...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: Hobnob
·
L
Hundhälsa en golden tik på 7 år flyttade till mig för 4 månader sedan. hon är cool lugn i de flesta fall men på natten hör jag hur hon sitter...
Svar
7
· Visningar
3 162
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Vi var upp till Falu djursjukhus i går för att röntga benet som våran vovve bröt förut. Allt såg bra ut nu iaf. Vi har pratat om att...
2
Svar
26
· Visningar
6 800
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Nu ska jag bli ett varannan vecka barn och funderar då på hur jag ska göra med hunden? Om jag bara ska tänka på mig själv så skulle han...
Svar
9
· Visningar
4 583
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Jag har en bc-korsning hemma som har bott på fyra ställen på mindre än ett halvår. Hon är lugn och stabil till utsidan sett, får...
Svar
4
· Visningar
13 072
Senast: Ferrari
·
Hundhälsa I söndags åkte dom in till djursjukhus i göteborg. Han blev inlagd, Symtom 41,3 i feber , en del kräkningar. De röntgade , tog prover...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: Krumelux
·
Hundhälsa Någon som har koll på prisskillnader på dessa två foder? Andra åsikter om bra bantingsfoder mottages tacksamt :)
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Jag har tagit över en liten blandras hund med enormt tjock päls, och jag funderar på om man skulle låta någon trimma honom. Men då...
Svar
14
· Visningar
2 395
Senast: Eve
·
Hundhälsa Usch vilken natt. Just nu ligger Hatjo inne på Bagarmossen med lunginflammation. Från att ha varit pigg och som vanligt på (de korta...
2
Svar
21
· Visningar
1 929
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Våran vovve äter sitt egna frusna bajs när han är ute och rastar sej i sin hage. Vad beror det på? Har försökt söka på ämnen men...
Svar
12
· Visningar
3 600
Senast: Kicki_83
·
Hundhälsa Ja vad finns det för alternativ förutom plasttratten, uppblåsbar krage, helkroppsbody, eller sårförband med äcklig smak för att undvika...
2
Svar
34
· Visningar
20 347
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Läste en diskussion på ett annat forum ang att man bör hd-röntga även små raser innan man börjar med tex agility. Vad tycker ni om...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 351
Senast: Gnist
·
G
Hundhälsa Min 10 månaders valp blev i går anfallen av en Schäfer, denna slets sig från ägaren, hoppade på min lille (borderterrier/shitzu 7 kg)...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är det vanligt? Mammas cocker fäller massor hela tiden, det är inte speciellt varmt i lägenheten och hon trimmas regelbundet och badas...
Svar
7
· Visningar
3 133
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa minina har tacklat av den här vintern. inte så att hon blivit riktigt dålig, men vissa dagar verkar hon inte må så bra. det händer att...
Svar
14
· Visningar
6 269
Senast: Milosari
·
P
Hundhälsa Jag är rent nyfikenhetsmässigt intresserad av vilket foder du använder till din hund. Vilket foder använder du, och varför? Vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 946
Senast: Satis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp