Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har tagit över en liten blandras hund med enormt tjock päls, och jag funderar på om man skulle låta någon trimma honom. Men då...
Svar
14
· Visningar
2 396
Senast: Eve
·
Hundhälsa Usch vilken natt. Just nu ligger Hatjo inne på Bagarmossen med lunginflammation. Från att ha varit pigg och som vanligt på (de korta...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Våran vovve äter sitt egna frusna bajs när han är ute och rastar sej i sin hage. Vad beror det på? Har försökt söka på ämnen men...
Svar
12
· Visningar
3 604
Senast: Kicki_83
·
Hundhälsa Ja vad finns det för alternativ förutom plasttratten, uppblåsbar krage, helkroppsbody, eller sårförband med äcklig smak för att undvika...
2
Svar
34
· Visningar
20 388
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Läste en diskussion på ett annat forum ang att man bör hd-röntga även små raser innan man börjar med tex agility. Vad tycker ni om...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 351
Senast: Gnist
·
G
Hundhälsa Min 10 månaders valp blev i går anfallen av en Schäfer, denna slets sig från ägaren, hoppade på min lille (borderterrier/shitzu 7 kg)...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är det vanligt? Mammas cocker fäller massor hela tiden, det är inte speciellt varmt i lägenheten och hon trimmas regelbundet och badas...
Svar
7
· Visningar
3 138
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa minina har tacklat av den här vintern. inte så att hon blivit riktigt dålig, men vissa dagar verkar hon inte må så bra. det händer att...
Svar
14
· Visningar
6 277
Senast: Milosari
·
P
Hundhälsa Jag är rent nyfikenhetsmässigt intresserad av vilket foder du använder till din hund. Vilket foder använder du, och varför? Vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 952
Senast: Satis
·
Hundhälsa Som en del kanske vet så fick min Miiko allergiska reaktioner i ansiktet. Det började för ca 2v sedan. Hon såg då ut såhär; Jag var...
Svar
14
· Visningar
6 068
Senast: Smill
·
Hundhälsa Såg nu ikväll att min hund har en svart fläck långt in på tungan. Ca 1,5 cm i omkrets. Han har inte haft den förut, måste kommit den...
Svar
5
· Visningar
23 101
Senast: Fridolina
·
Hundhälsa Tråden handlade om hur vida man ska HD/AD-röntga små raser eller ej, då främst om man ska tävla agility. Så, vad tycker ni? Ska man...
Svar
17
· Visningar
1 449
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Måste bara! Min vove är frisk förklarad så nu börjar rehab! I början på december krockade min JRT med hästen och bröt tassen nu får...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Hannapirat
·
C
Hundhälsa Hejsan. Jag har ett problem med min valp som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera och komma ur. För ett par dagar sedan var...
Svar
6
· Visningar
3 031
Senast: Grana
·
M
Hundhälsa Jag har varit väldigt flitig med att klippa klorna på min 7månaders shitzu/chihuaha och han var lugn och accepterade det. Fick till och...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Min lilla Saga hostar upp vitt slem sedan igår morse. Jag har ringt veterinären och hon tror att det är kennelhosta. Inte kul! Förutom...
Svar
12
· Visningar
1 531
Senast: sagalisa
·
Hundhälsa Min hanhund (ej kastrerad, än) äter mer än gärna hästbajs. vad kan det bero på? Trots ett flertal tillsägelser varje dag så gör han det...
Svar
16
· Visningar
11 743
Senast: Hannapirat
·
Hundhälsa Hej, Har haft hund hela mitt liv. Tyvärr så somnade min lilla underbara airedaleterriertik in förrförra sommaren och sen dess har jag...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: Helena_K
·
A
Hundhälsa Hej! Igårkväll fick en kompis hämta 3valpar. 1v gammla bara :cry: Tiken ville inte veta av dom och började attackera mm. Så fanns...
Svar
18
· Visningar
3 333
Senast: alke_
·
D
Hundhälsa Jag har en blandras-hane på drygt 2.5 år som helt plötsligt börjat kissa inne. Han är en korsning mellan Hälleforshund/Gråhund/Jämthund...
Svar
12
· Visningar
14 383
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp