Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 811
Senast: isfrida
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
3 012
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 219
Senast: hcw246
·
Katthälsa Vår 2,5-åriga kastrerade hankatt var inne för sin årliga rakning till vet (långhårig huskatt som lätt får tovor) härom dagen. När de...
Svar
7
· Visningar
1 686
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Har en utekatt som börjar få lite för långa "bak klor", han är rätt så gammal och är inte ute så jätte mkt och det låter av klorna när...
Svar
4
· Visningar
5 713
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Han är 14, fyller 15 i år. Han äter inget annat förutom hundens torrfoder av märket Eukanuba. Jag hittar honom jämt i hundmatsäcken, och...
Svar
4
· Visningar
1 838
Senast: soffa
·
T
Katthälsa Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: bengeten
·
Y
Katthälsa Har under de senaste dagarna sett hur min elva månader gamla huskisse Chico fått kladdiga och rinniga ögon. Det är gulaktigt och...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: TantEster
·
Katthälsa Abbie har en liten mörk fläck i ögat, på det gula. Den har blivit liiiiite större. Dök upp för några månader sen. Storleken är kanske...
Svar
13
· Visningar
18 330
Senast: Prosit
·
Katthälsa Har en långhårig icke raskatt som för ett tag sen började klia sig bakom öronen, speciellt det ena. Så fort jag såg detta så behandlade...
2
Svar
22
· Visningar
17 126
Senast: Mariaauto
·
Katthälsa sitter och funderar hur jag ska göra. Har en honkatt som nu är 3år. I november började hon kissa inne. Oftast på samma ställe. Har...
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Rebecka83
·
Katthälsa Har 3 katter, alla har tillgång till att gå ut när de vill, speciellt en av dem är ute i sort sett alltid. De är all hus/bondkatter och...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min katthona 2år gammal, toktvättar sig på bakbenen. Först var det bara på ena och det såg lite rött ut, sen har det blivit större och...
Svar
14
· Visningar
3 773
Senast: Nisse
·
S
Katthälsa hej jag har köpt mina katter för 4 dagar sedan dom är 2 år och är systrar. jag var naturligt vis glad av att få hem dom och allt gick...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: soffan92
·
Katthälsa Pigg och glad, äter och dricker som vanligt, inget konstigt med avföring eller liknande. Avmaskad. Ska till vet på måndag, hon tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 537
Senast: YorkWann
·
Katthälsa Min fertila Perserhane har haft problem med magen sedan han var liten. Som 6 månaders fick han dietmat första gången sedan har han...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 802
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Nån här som har information om det? Hittar mest på engelska och jag förstår inte sån engelska :o Vet att det inte görs i Sverige (än)...
2
Svar
32
· Visningar
7 231
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp