Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag letar hoppsadel till min häst. Jag har mätt honom och han kräver en bom som motsvarar 105 grader. Han är hyfsat rak, kort sadelläge...
Svar
0
· Visningar
2 307
Senast: Andrii
·
Utrustning Hej. Har köpt en ny häst, min sadelpassare har ej tid fören om ca 1-1,5 månad att prova ut sadel pga hon är bortrest. Vill hitta en...
2
Svar
23
· Visningar
2 859
Senast: caballus
·
Utrustning Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig tyda nedanstående serienummer på en Antares Cadence. :love: CA 3R 175 L AO 13 2077 RAV+10...
Svar
4
· Visningar
2 007
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag ska köpa en ny ridhjälm och velar mellan två st från Charles Owen. AyrBrush eller Ayr8® Leather Look. Det jag funderar på är vilket...
Svar
3
· Visningar
812
Utrustning Finns det sådana täcken? Min dam är rakad på buken och ska rakas igen om 6 veckor då UL ska göras igen, så jag tänker att hon nog gärna...
2
Svar
22
· Visningar
3 304
Senast: Soffan74
·
Utrustning Nu när Nova-bettet gjorts om och har en stålvajer i, räknas det då som godkänt för dressyrtävling? Godkända plastbett ska ju vara...
Svar
17
· Visningar
3 993
Senast: fio
·
Utrustning Jag har köpt en lite äldre transport i mycket funktionsdugligt skick. Dock har den en del skönhetsskavanker som jag tänkte åtgärda och...
Svar
5
· Visningar
5 889
Senast: Wilmaedit
·
Utrustning "snart" är våren här.. eller okejdå VÅRKOLLEKTIONERNA iaf!! vad hoppas ni på att se? själv hoppas jag på mycket pasteller, det jag sett...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Blyger
·
Utrustning Då min häst byggt på sig fram så började gamla allround/hoppsadeln tryckas längre bak. Letade runt efter beg sadel eftersom jag tyckte...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 388
Utrustning Vi bygger hus och passar på att inreda garaget med en grovtvättstuga för alla häst och hundgrejer. Dags att köpa in tvättmaskin nu. Har...
Svar
6
· Visningar
2 622
Senast: MayGrace
·
Utrustning Har äntligen hittat en dressyrsadel som ligger bra och stadigt på hästen, som han verkar stortrivas i och som dessutom jag kan sitta...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: lady_vip
·
Utrustning Satt och funderade på det, då jag ändå ska ta ut vetten snart, men vet att det finns många kunniga och vettiga här ändå, som jag skulle...
2
Svar
23
· Visningar
3 143
Senast: super
·
Utrustning Jag är så trött på att ha dåliga vinterstängsel i hagarna. Så fort det kommer snö så hänger banden/trådarna. Får dra efter var ich var...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 975
Utrustning Är det någon här som testat stigbyglarna Safestyle Xlite? Söker ett par säkerhetsstigbyglar som helst har fästen som gör att stigbygeln...
Svar
0
· Visningar
781
Utrustning Hej! Någon här som har erfarenhet av denna bomlösa”close contact” sadeln? (Se bild) Har en till mitt varmblod med ganska smal rygg...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Docca
·
Utrustning Hur förklarar ni sporrar för någon som har noll koll på hur, när och varför de används? Hästmänniska som inte hästmänniska. Om en person...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: spinxx
·
Utrustning Jag har probelm med att hitta en sadel som passar både mig och hästen. Har varit till sadelprovare och hen hade bara två sadlar som...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Någon som vet om det finns en vettig kopia av dessa skydd till ett billigare pris? Eller är det originalet som gäller?
Svar
5
· Visningar
955
Senast: caballus
·
Utrustning Var hittar jag ett TJOCKT vintertäcke, med hals, som inte kostar en förmögenhet?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 408
Senast: miniola
·
Utrustning Får man tävla en 7 årig ponny på pelham? :)
Svar
1
· Visningar
554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp