Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad har ni på fötterna vid ridning i kylan? Speciellt ni som bor i norra Sverige? Såg i overall/kappa tråden att några var ute och red i...
2
Svar
21
· Visningar
3 113
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 552
Utrustning Vad brukar problemet vara med en sadel när schabraket glider bak medan man rider? Den har passat lite tokigt efter att hästen har...
Svar
7
· Visningar
2 382
Senast: susanne
·
Utrustning Hej. Jag har bara 100g och 350g utetäcke och vi ska ha ca -10 med massor av snö i helgen. Snön smälter på hästens rygg och vill då täcka...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Zevzan
·
Utrustning Hej hej lingonsvejs :D Jag har lite frågor. 1. Jag har tänkt virka en huva åt hästen men hittar verkligen INGET mönster. Vore det...
Svar
1
· Visningar
2 625
Senast: pajaztar
·
Utrustning Teknikskydd, vad är det? Köpt nyss ett set med senskydd fram och skydd bak. Alltså de nya skydden bak med "skydd på båda sidor" de...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Magnum
·
Utrustning Det finns två varianter av broddar man kan ha på Cavallos tofflor. Se bild... Den vänstra slår man fast från insidan och skruvar fast...
Svar
3
· Visningar
1 517
Utrustning Hej! Nu behöver jag verkligen hjälp. Har ett sto på 14år som åkt hästtransport regelbundet sen hon var fem. Problemet är att hon brötar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 700
Utrustning Hej! Jag behöver tips på BRA spångrepar! Som man får upp allt smått med :D Ni vet, OCD IS IN THE HOUSE :banana::banana::banana:
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Buck
·
Utrustning Tror jag köpt för stora senskydd till min ponny, de passar på vidden men tycker de är liiiite för långa. Spelar 2 cm på längden roll? Är...
Svar
7
· Visningar
1 079
Utrustning Har tre jättefina täcken som inte håller tätt....Har kört med impregneringsmedel , men det har inte hjälpt. Har inte tvättat dem heller...
Svar
18
· Visningar
1 375
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har aldrig testat ngn av vintermodellerna. Vilken av dem är bäst?
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: Freazer
·
Utrustning Har någon erfarenhet av horse saver sadlarna? Försöker sälja min nästan helt nya (dressyr modell). Har hört blandade tankar om dessa...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 250
Senast: Megapixel
·
Utrustning Is och fruset överallt nu vilket gör att jag "bara" har litet ridhus att träna i, i lands problem men jag rider sällan och vill komma ut...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: Gimlan
·
C
Utrustning Har en del funderingar om hur man gör med en liten häst ( Shettis ) i en hästtransport. De är ju anpassade för stora hästar och bomen...
2
Svar
24
· Visningar
3 363
Senast: A_NN_A
·
Utrustning Hej Nu vill jag veta era bästa tips på en bra extrahjälm, att ha utöver min vanliga. Prisklass upp till ca 1000kr. Kommer endast att...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: alehajo
·
Utrustning Hej! Jag ska börja övningsköra med släp nu är planen:nailbiting: Vad jag har förstått så får jag dra lätt last vilket är 750 kg eller...
Svar
8
· Visningar
1 986
Senast: Buck
·
Utrustning Vad tycker ni om ridkappor? Någon som har tips på någon liknande de från uhip men billigare? :)
2
Svar
20
· Visningar
3 330
Senast: Liten
·
Utrustning En bekant till mig ska snart börja kika efter en egen (begagnad) hästtransport, för att transportera shetlandsponnyer och hen har frågat...
2
Svar
22
· Visningar
4 530
Senast: Myzan87
·
Utrustning Vad är det för fel i passformen på ett täcke om det glider bak? För stort? För stor halsringning? Något helt annat? Russen behöver nya...
Svar
5
· Visningar
1 298
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp