Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Ja då undrar jag vilka märken och utrustning ni använder till era små söta B-ponny då ni är rider och är ute och tävlar. Vill veta...
2
Svar
20
· Visningar
1 888
Senast: Centaur
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av dom? Är dom bra? Håller sig färgen? Dom är ju nästan likadana, men jacsons är ju betydligt billigare...
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Någon som har sett ett träns som kan passa in på mina krav? Det ska vara; *mässingspännen *Bred nosgrimma *ingen eller löstagbar...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: MaLu
·
R
Utrustning Kan man använda det vid ridning?? MAn slipper ju paddar. Hade tänkt att köpa dom på hööks med akryl/fleecebandgae på hööks. Någon som...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Rattfylla
·
B
Utrustning ponny eller full? e d eg. nån större skillnad öht.? tycker att det ser ut som att det endast är tryck på underkäken på "full" hacken...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: beagle
·
M
Utrustning Finns de bara i kort modell (15 mm)? Var på hööks förra veckan och då såg jag bara sånna (tänkte inte på att fråga :smirk:) men det...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: MaLu
·
S
Utrustning Har precis provat en hoppsadel, en Kieffer med bomvidd 34. Som var för smal! Vad kan tänkas passa på min väldigt breda häst? Någon som...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Shadowfaxe
·
F
Utrustning Är det samma som i vanliga täcken? :confused: Bra o veta ifall man ska beställa hem :)
Svar
4
· Visningar
923
S
Utrustning Har ett utetäcke hemma som inte passar min häst riktigt bra, det är ett Shires Stormbreaker Plus och köpt förra året och använt ett...
Svar
2
· Visningar
677
B
Utrustning en häst på mitt stall har just fått boots. den har fått det får att han inte lyfter på bakbenen tillräckligt. men ägaren har dom på hela...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: buddy86
·
Utrustning Ska stängsla in vår mark. Vi tänkte börja med att stängsla in ett stycke som blir ca 250 m i omkrets och därefter fortsätta göra...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: RebeckaKihlberg
·
S
Utrustning :bump: Är på jakt efter en ny hoppsadel till mitt fullblod och har haft lite svårt att hitta en som passar. Fick prova en Bates (vet...
Svar
6
· Visningar
1 467
Senast: Mina
·
S
Utrustning Åter till detta ganska uttjatade ämnet sadlar, men jag bara undrar om hur man kan se om sadeln passar eller ej? har precis köpt en ny...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Lollan
·
S
Utrustning Har precis beställt ett par korta chaps av märket Dyon. De verkade väldigt mjuka och bra! Det ända var att det var plastdragkedja och...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Lollan
·
F
Utrustning Hur är dom tränsen? Vet att dom är rätt billiga.. Kan man hitta dom någonstans på Internet? :) :confused: :bow:
Svar
16
· Visningar
1 293
Senast: Lollan
·
Utrustning ...ska fungera mot fästingar har jag läst. Är det någon som vet vart man kan köpa det?
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Bri
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av den? Läste om den i Ridsport och tycker att idén verkar väldigt smart - man har fler skydd än med...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: sara
·
K
Utrustning Är det någon som har klämt och känt på den billiga sadeln från H**ks med dom gula sömmarna? Hur verkar den, kvalite och så...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Grevinnan
·
T
Utrustning Blir tokig på alla byxor med hög midja. Jag hatar det! Dessutom ser det fult ut. Mesta dels hittar jag bara väldigt färgglada...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: FirstAttempt
·
Z
Utrustning Min totta stryker sig nedanför kotan! det hjälper inget med strykkappor, så nu har jag börjat med boots också. Jag köpte ett par i...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: zana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp