Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Har nu provat ett antal dressyrsadlar utan att fastna 100% för någon.. Att det ska vara så svårt att hitta dressyrsadeln med stort D! :(...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: charmant
·
J
Utrustning Tänkte köpa mig en tävlingskavaj för dressyr. Är lite dålig på det här med vad som egentligen är "inne". Vilken av dessa två tycker ni...
Svar
9
· Visningar
1 822
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Någon här som brukar linda hästens ben vid transport? Det kan ju vara en billig investering... vad föredrar ni?? :)
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: alazzi
·
Utrustning Vet någon någon bra sadel som passar till en groov liten B ponny, det ska vara en billig sadel då han endast kommer att bli riden en...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: caradan
·
C
Utrustning Hur tvättar ni vojlockar, paddar o.dyl? Vad ger bäst resultat?
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: ChristinA
·
P
Utrustning Någon som har hunnit testa detta än? Nu kostar det 320 kr istället för 579 kr!!! Pga. fel i konstruktionen, men det var inte något...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Ponnytokig
·
Utrustning Hallå allihopa! Är i väntan på att en sadelutprovare ska komma ut och prova in en ny dressyrsadel till mig och pållen eftersom den...
Svar
2
· Visningar
728
S
Utrustning \"Rundade\" stigbyglar Min tränare har stigbyglar där stigläderfästet inte sitter mitt uppe på utan de lutar lite utåt. Är meningen att...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning Börjes 2416, passar den en islandshäst? Hur lång är den?
Svar
1
· Visningar
859
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning på Hj´s schabraken vilket är mest creme?? det är väll champange eller har jag fel? någon som har bilder på dessa? har sökt men inte hittat.
Svar
2
· Visningar
767
Senast: mxz101
·
Utrustning ... vad har man dom till, var sätts dom fast? :o :)
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: domino
·
Utrustning Har funderingar på att skaffa en bomfri sadel till min häst. Vill givetvis ha en av bra kvalité men samtidigt är det även plånboken som...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Sweet
·
E
Utrustning har någon lust att förklara för mig vad dessa hjälptyglar är bra för/hjälper, om ni inte tycker de är bra; vad de används i för syfte...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: prince77
·
S
Utrustning Hur många olika bett har ni och hur många använder ni till en häst? Jag har än så länge bara: 1 hackamore 1 bitless bridle 1 tvådelat...
2
Svar
33
· Visningar
1 863
Senast: cämela
·
Utrustning vad tycker ni om den? Använder den inte utan e bara nyfiken. I stallet vi hade hästarna i förut står en arab som är konvalecenst...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: MiniLi
·
T
Utrustning Starka och relativt billiga transportskydd, vad kan ni rekommendera?? Börje´s i mocka Hööks i läder?? Något annat. Riktigt starka skall...
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: Farouk
·
Utrustning Det \"nya bettet\" med ett snöre om nosen och dubbla tyglar?!? Var på nationell hopptävling igår. 11 av 45 hästar i 1,45-hoppningen...
Svar
17
· Visningar
1 539
Senast: GoddessOfLove
·
Utrustning Dags och köpa nya igen. Ska införskaffa ett par nya nu på onsdag. Blir nog bara ett par vanliga tygskodda tror jag. Men jag funderar...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: sara
·
Utrustning Någon som vill hjälpa mig? :) Ska köpa ett sidepull(/bettlöst träns) och behöver lite hjälp att välja. Dessa har jag hittat, kasta gärna...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: sara
·
S
Utrustning Flera på detta forum har kritiserat Värmlandsvagnen och sagt att den är ranglig och instabil liksom. Jag letar ju själv transport och...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 820
Senast: malena1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp