Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Nån som har en sån? kikade runt lite när jag va hos sadelmakaren idag, och den såg så skön ut, provade inte. Hur är de att rida i och...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: beauspirit
·
A
Utrustning Håller på och sätter igång min häst efter en lång vila pga hälta ( som ingen visste vad det var för hälta) har ridit barbacka för jag...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: akktern
·
Utrustning Både jag och min häst tycker det är urtråkigt att longera men jag tänkte att jag har ju alltid bara longerat med en lina i...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: lil-sis
·
Utrustning Ska försöka få tag på en sadel till ponnyn så att någon kan rida honom ibland. Har då funderingar på ex Börjes special (fast utan...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Chlo
·
Utrustning Har en ridbana 20*40 meter. Hur ska bokstäverna sitta?? brukar domaren sitta vid A eller C?? hoppas där e någon som kan detta... Tack
Svar
7
· Visningar
13 509
Senast: Issa
·
Utrustning ...är det något att ha? Funderar på att kanske köpa ett sådant för att testa om pållen funkar med det. Man vill ju inte gärna lägga över...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Bri
·
S
Utrustning Någon som har sån och drar transport med. Undrar över bakluckan, får man verkligen upp den med transport bakom. Var tar den i någonstans...
Svar
11
· Visningar
4 646
Senast: ponnymamma
·
Utrustning med Latexstoppning. Någon som har erfarenhet och kan berätta? Latex är permanent stoppning eller?
Svar
4
· Visningar
1 003
M
Utrustning Använder ni det? Jag har ett par Kwick Out som jag har använt, har bara en sadel nu men har tänkt köpa en hoppsadel också. Hade tänkt...
Svar
16
· Visningar
1 204
Senast: MaLu
·
P
Utrustning klart dyon är bättre ;) Men nån som har de från h**ks? 749:- Är de bra? Ska ju ändå bara vara slit å släng. Men jaja allt är välkommet!
Svar
18
· Visningar
1 280
Senast: Peluso
·
N
Utrustning Jag tänkte ag skulle köpa ett nytt träns till min d.ponny..han har ett ganska så "fult" huvud och rät så stort..Vad ska jag köpa för...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: SneakySue
·
S
Utrustning Slänger in två funderingar i samma inlägg här... Finns det någon sorts bettlösa träns som verkar någon annanstans än på nosryggen? Min...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: sanwan
·
B
Utrustning hur ser du om en sadel ligger rätt?
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Skruttan
·
S
Utrustning jag har noll kunnande i såna där skor man kan trä på när man rider istället för riktiga skor. vilka märken är bra? duger old mac´s eller...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: emindy
·
Utrustning Jag köpte ett par höga Shires för någon vecka sedan i storlek large. Framskydden satt som en smäck men bakbensskydden var... för korta...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: mirage
·
E
Utrustning Jag har precis köpt ett hackamore men vet inte riktigt vart på nosryggen den ska sitta? Tacksam för lite hjälp!
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Empa
·
I
Utrustning Hur fungerar ett Bosal egentligen? Jag har aldrig sett något sådant mer på "nära håll" utan bara på lite avstånd, som mest på olika...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: alazzi
·
Utrustning Hej. Jag undrar vad det är för skillnad på de olika bettlösa tränsen som finns. Vad har de för olika funktioner mm.
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: joneya
·
S
Utrustning Vad är detta för bett?
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: skimmer
·
Utrustning Jag köpte en sadel på granngården i helgen. De hade tagit in den speciellt för att vi var ett par som visade intresse och den skulle...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Nästkommande?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp