Bukefalos 28 år!

D

dolphinsmile

Nu tycker jag vi ska få en tråd när vi kan får lägga in massor med bilder och info om våra födda 08a. Där vi kan får säga "åh va söt" hur mycket vi vill! :D

Här är våran som är två och en halv vecka nu.

0804215.jpg


08041710.jpg
 
Sv: 08:orna

på dessa bilder e flickorna tre veckor
IMG_5465.JPG

alexias.JPG

och grabben e två veckor
IMG_5524.JPG
 
Sv: 08:orna

I tur & ordning Catfish L,Alexia Pox,Pride Hill
 
Sv: 08:orna

åhh gjorde hon det :) där ser man..

Hon är en väldigt fin häst iallafall :)

pmar
 
Sv: 08:orna

Här är Alfas Dream, e: Offshore Dream u: Smaragd Broline e: Speedy Somolli.
Han är nu tre veckor.

alfasdreampb-2.jpg


alfasdreampb-1.jpg
 
Sv: 08:orna

Tack! Det tycker vi också. Det känns rätt bra just nu att vi har ytterligare ett sto nere i Frankrike för betäckning med OD.
 
Sv: 08:orna

Ja, det förstår jag! Han ser ut som något alldeles extra! Vilken utstrålning redan (det hade han redan på de första bilderna du la in när han var rätt så nyfödd)! Ska bli spännande att följa honom. Ska ni behålla eller sälja? :d
 
Sv: 08:orna

Haha, nää jag är för blödig och kan inte sälja mina älsklingar. :love: Jag får bygga större stall istället. :D :D :D
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 841
Senast: Mia_R
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 748
Senast: Saigon
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 739
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Växtnäring
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp