Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna

Sen finns det ytterligare en aspekt, många hästar blir mörkare i vinterpälsen. Så även om ditt föl idag inte ser svartbrun ut så kan han definitivt göra det i vinter. Har själv ett sto som är svartbrun på vintern och mycket ljusare på sommaren, hon är också lite släkt med din unge via Ceylon. För att göra det mera rätt håller jag med om att ditt föl ska kallas mörkbrunt.

Själv har jag blivit tillfrågad av kontrollanten varje gång vilken färg fölet kan ha genetiskt utom för fuxen;)
 
Sv: 11-orna

Nu ser jag att det är nästan 2000 inlägg i den här tråden, därför låser jag den nu innan den blir alldeles för otymplig.

Starta väldigt gärna en ny tråd om våra fina 11-or!

/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 074
Senast: Karro-Lina
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: ameo
·
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp