Bukefalos 28 år!

4 timmar med en kändis

Seabaz

Trådstartare
Good ol' fashion tråd :love:

Om du hade 4 timmar med en, idag levande, känd person, vem och vad skulle ni träffa och göra?
 
Själv sitter jag nu och tittar på Graham Norton klipp med Sharon Osbourne och jag måste säga att det är såå bra.

Så mitt svar blir Sharon Osbourne. Jag vet inte om hon dricker alkohol men jag skulle nog vilja sitta och bara prata med henne i 4h över 7 koppar te eller 3 flaskor vin, om hennes relation till ozzy, till livet, till händelser, till tv shower till.. ja allt!
 
Inte mitt slutgiltiga svar men det hade varit sjukt intressant att prata med Obama, eller Michelle Obama :D De känns som att de har humor också.
Och om jag ska vara med någon i fyra timmar så krävs det humor och lättsamhet hos dem :p
 
Själv sitter jag nu och tittar på Graham Norton klipp med Sharon Osbourne och jag måste säga att det är såå bra.

Så mitt svar blir Sharon Osbourne. Jag vet inte om hon dricker alkohol men jag skulle nog vilja sitta och bara prata med henne i 4h över 7 koppar te eller 3 flaskor vin, om hennes relation till ozzy, till livet, till händelser, till tv shower till.. ja allt!
Graham Norton själv vore inte så dumt svar heller, tänk på alla olika sorters människor han har mött! Och så älskar jag hans humor :D:love:
 
Hubert Kah/Kemmler.
Jag skulle vilja prata om inspiration, psykisk ohälsa och om hur han lyckades komma tillbaka till ett gott liv.
 
Jag tror det får bli Ola Salo. Eller Serj Tankian. Vi skulle prata. Massor. Sitta och fika eller något kanske?
 
Brian Cox, tror jag! Vi skulle äta middag, dricka vin och diskutera universum, teleportering och tidsresor och sånt (eller ja, jag skulle ställa frågor och han svara :angel:). Vi skulle också ”råka” hamna vid bordet intill Stephen Fry och Ross Noble, som skulle delta i samtalet. Garanterat mina fyra roligaste timmar i livet. :D

 
Jag hade velat ha fyra timmar med Jan Eliasson. Hade frågat om allt med FN och förhandlingar i konfliktsituationer som han har förhandlat i m.m. Har varit på en föreläsning med honom vid ett tillfälle och tycker han är en väldigt intressant person.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 133
Senast: Jeps
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 593
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 932
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 182
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp