Bukefalos 28 år!

4 timmar med en kändis

Petter Stordalen. Så vi kan prata hundträning och avel :D
 
Hur känd måste kändisen vara. 😁

För helst skulle jag vilja hänga en dag på sjön med Tobias Fränstam och prata fiske och fiskevård.

Om Tobias är för okänd så skulle jag vilja sitta några timmar i Per Jensens vardagsrum med ordentligt med fika och lyssna om hans forskning.
 
Arnold Schwarzenegger, kollade på alla hans actionrullar när jag växte upp och tycker att han gjort en fascinerade resa. vi skulle antagligen prata en hel del träning också då jag själv tränar en del.
 
En australiensk veterinär vid namn Chris Brown, växte upp med att kolla på hans program på animal planet :love: Skulle nog träffa många olika sorters djur och samtidigt lärt mig mycket mer om dem. Även spenderat lite tid på att bara observera hur de jobbar på hans veterinärklinik.
 
Shawna Karrasch och snacka klickerträning med olika djur, framförallt häst.

Om hon är för okänd så vore det intressant att prata med Greta.
 
Plus så skulle jag nog definitivt spendera dagen i vissa kändisars hem. Jag kommer troligen aldrig återfå möjligheten att vara i ett lyxigare hem än så :D Typ bada i bubbelbadet och spana in alla rum :p

I det fallet skulle nog Robert Downey JRs hem vara ett ytterst intressant och roligt hem (och man) att spendera de fyra timmarna i - timmarna skulle antagligen inte ens räcka! Jag skulle behöva en heldag! :rofl:
 
Avicii. Vi skulle ta en båttur i skärgården och stanna för att äta lunch på Sandhamn. Vi skulle prata om allt förutom musik och turnéer
 
Kommer svara samma sak som jag gjort i en liknande tråd om vem kan skulle vilja äta middag med. Brian McCook aka. Katya Zamolodchikova. :love: Äta middag som social aktivitet är dock inte riktigt min grej, jag vill mest prata, kanske kolla på Contact och bli bästisar. Jag är absolut typen som blir starstrucked av artister, forskare och författare som jag beundrar men jag har aldrig känt samma önskan att verkligen träffa den här personen och berätta vilket avtryck den gjort på mig, som med denna dragqueen. :D

Bubblare är annars en genomgång av MS-forskningsläget med "Dr. Mabthera" Anders Svenningsson. Eller en privat konsert med tillhörande konversation av och med Patrick Wolf.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 127
Senast: Jeps
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 592
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 931
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 177
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp