Bukefalos 28 år!

4 timmar med en kändis

Jameela Jamil, för att hon verkar vara en grymt rolig och sympatisk människa. Och för att jag är hejdlöst kär i henne. :love:

Eller Stina Wollter, för att hon är Stina Wollter.

En anspråkslös fika och en promenad vore idealt, pratvänliga aktiviteter.
 
Tom Hiddleston, men han skulle få prata och jag lyssna.. Eller Matt Smith, och samma där, men där skulle vi nog klara avlite Dr Who snack också.
 
Kommer bara på döda personer som jag vill äta middag med. Vilket är lite konstigt eftersom deras matlust troligen inte är gigantisk och svårt att få till en träff oavsett.

Men ok drar till med någon bara för sakens skull.
Han Nils Holmqvist verkar vara en trevlig prick och så kan vi prata om vädret i 4 timmar :D
 
Oj så svårt! Men skulle ta Sir Ian Mcallen tror jag eller Tom Hiddleston. De både verkar så genomsnälla, kloka och visa. Ian är äldre så skulle där älska historier från hans liv, Tom skulle jag vilja få tips och råd av som kunde hjälpa mig!😊
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 126
Senast: Jeps
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 581
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 931
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 169
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp