Bukefalos 28 år!

ååååh, *längtar* snart dax igen...

Breakdance

Trådstartare
snart...snart...snart...är det dags igen ;) !äntligen :banana: sätter ponnytravsäsongen igång igen!första starten blir förhoppningsvis på Färjestad den 25e mars :bump: om han kommer med ;) ska bli sååå roligt att äntligen få tävla och träffa alla goa kompisar igen! nån mer än jag som längtar?vi kanske ses på banorna i sommar ;)
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

vem ska du starta? vad var de för lopp där? upp til 7000 va? eller va de i april? där ska nog jag vara med:) står start hoppas jag:) och han kan gå minst 7 sek fortare än rek;) fast kan inte träna nu när de e kvarka på ax:( men vi kanske ses
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

De blir Grafit som får gå ut först i år :banana: grundlag 1.59/2140...Påskbomben tror jag de heter...4000:- i första ;) Sen blir de Solvalla 3e april de andra ponnyerna :bump:
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

Breakdance skrev:
De blir Grafit som får gå ut först i år :banana: grundlag 1.59/2140...Påskbomben tror jag de heter...4000:- i första ;) Sen blir de Solvalla 3e april de andra ponnyerna :bump:

sj kommer man väl inte att få starta förrän i maj, de e ju kvarka på ax och då kan man inte köra några snabbjobb:( och utan snabbjobb e de svårt att förbereda inför lopp...
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

Usch va tråkigt med kvarka...har det blivit bättre nu när det gått ett tag?Håller verkligen tummarna för att ni kommer ut på banorna snart! Vore ju kul å ses nån gång :bump:
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

Vi längtar också tills säsongen startar, men vi kommer nog inte att träffa dig då vi bara startar på norrlandsbanorna. :)
Som en liten parentes så kan jag berätta att Grafit blir farfar i sommar. :)
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

Beror på vilka banor ni tävlar på...jag tävlar på allt ifrån jägersro till solänget...sååå ;) va roligt att han ska bli farfar, de hade jag ingen aning om...Va är den efter då?
 
Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

Grafit har en godkänd son som heter Allgunnens Yes. Yes får sin första kull föl i år bla med Raiders syster Ragusa.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 549
Senast: Flixon
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 455
Senast: alazzi
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 463
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 129
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Libbsticka
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp