Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2023

Jag vill definitivt ha en kalender i år igen :D
Det var så roligt kunna öppna en lucka under december!
Men ska man redan nu alltså börja fundera över detta?
Funderar på en hudvårdskalender igen men har fortfarande kvar en hel del från förra årets kalender så jag vet inte 😅
Hade skin city! Nöjd med den men det finns kanske någon lite mer annorlunda/bättre?
Gillade att det var lite smink i också.
 
Jag önskar man kunnat göra tvärtom också. Vill verkligen ha den där glasskalendern! Men den hade iofs smält på vägen :p

Glasskalender hade varit min grej. Älskar glass. Men hur gör man med transport? Behöver ju bo i närheten. Var ligger företaget som säljer dem?

Alltså kan man skicka semin kors och tvärs över världen så borde väl en glasskalender vara en rätt enkel sak, eller? 🤔
 
Idag kom det sista paketet till min kalender så nu är alla lådor utan två fyllda. I en ska jag ha mitt favoritgodis och i den andra en flaska vin, så jag tänker att jag fyller de två lite närmare december. :p

Jag har haft väldig tur när jag shoppat, har bl a lyckats få ihop presentkort på 1200:- på Åhléns som omvandlades till roliga saker i mina lådor.
 
Jag ska nog inte ha något med smink eller hudvård i år, har nog sen andra år nu känner jag. Men lite sugen på tekalender, något man kan äta eller något med nagellack.

I fjor hade en del en tekalender från någon spännande svensk te butik, någon som kommer ihåg/hade den?

På nagellack tycker jag om Essie, mavala och depend. Vet Essie har kalender osäker på de andra har. Hade gärna hört vad ni som haft nagellack tyckte om de ☺️

Oh, också Ferrero Rocher vill jag ha igen , så nu blev det en liten lista kalendrar ändå :o :angel:
Jag har haft Essies och var jättenöjd
 
Men du hade väl å andra sidan en glaskalender om jag inte minns fel. ;)

Du får väl fixa en bulvan här som kan köpa kalendrar och sen skicka över allt lagom till 1/12. :p
Försökte febrilt komma ihåg om jag sett någon som fått 24 glas i sin kalender förra året, och om det då var 24 glas av samma sort eller blandade varianter för att få ett par/fyra st av varje. Vilken grej liksom, få överraskningsglas som man inte vet om man gillar eller om dom passar in hemma, och skulle dom vara från samma serie eller olika? Blev nästan lite besviken över att scrolla ner och se att det var glass som menades :sorry:
 
Försökte febrilt komma ihåg om jag sett någon som fått 24 glas i sin kalender förra året, och om det då var 24 glas av samma sort eller blandade varianter för att få ett par/fyra st av varje. Vilken grej liksom, få överraskningsglas som man inte vet om man gillar eller om dom passar in hemma, och skulle dom vara från samma serie eller olika? Blev nästan lite besviken över att scrolla ner och se att det var glass som menades :sorry:

Du får väl fråga Kosta om de kan göra en glaskalender till dig. :laugh:

Såg inte stavfelet själv :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 834
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 516
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp