Bukefalos 28 år!

Ändra profilbild?

Z

Znusmumriken

Hahahah, ursäkta denna onödiga tråd. :p men iallafall, saken är den - hur ändrar man profilbild här på bukefalos? skulle bli riktigt glad av att få veta :)
 
Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)
 
Sv: Ändra profilbild?

Jag får upp detta när ja ska försöka ladda direkt från datorn upp en bild

vBulletin-meddelande
Upload of file failed.
:confused::confused:
 
Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

tack så mycket :bow:
 
Sv: Ändra profilbild?

Kontrollera de begränsningar för filer som finns. Förr skulle de vara av en viss filtyp, höjd, bredd eller lagringsstorlek osv :)
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 353
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 056
Senast: Mauen
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel...
27 28 29
Svar
571
· Visningar
34 969
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp