Bukefalos 28 år!

Är det värt?

Sv: Är det värt?

Får man problem av det här slaget är ju kommunikation A & O. Att bara strunta i att höra av sig tycker jag är lika illa som att bara utebli med betalningen.
 
Sv: Är det värt?

"kunden" sa att det var föräldrarna som skulle betala.. Det var faktiskt hennes mor och TS som gjorde upp om tjänsten och betalningen.. Så egentligen hade inte "kunden" någonting med betalningen att göra.

"kunden" betalade ändå men det blev försenat och det visste TS. Först för att föräldrarna inte betalade och att "kunden" inte var den som skulle betala men för att vara sams betalade hon ändå.
 
Sv: Är det värt?

Det är ju mellan "kundens" mor och TS.. Så varför ska då "kunden" ha gjort mer än vad hon gjorde. Hon betalade ju fast det inte var hon som skulle betala.
 
Sv: Är det värt?

Kanske for att fakturan var stalld till kunden och att det var hon som hade fatt betalningsanmarkningarna om inte fakturan betalades? Om mna inte bestrider en faktura sa har man accepterat den, och da far man se till att den blir betald. Helt enkelt.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! I våras var jag på hältutredning och vid återbesök förklarade jag att veterinärens faktura inte kommit fram till mig. Visste inte...
Svar
13
· Visningar
2 723
Senast: EZMK
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 609
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 129
Senast: Djurvän
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp