Är hon dräktig o hur långt gången?

Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

okej...men detta kan omöjligt gälla alla katter? Andra lillkillen (brodern saom var i samma situation) har inga problem med barn? (därimot män?)

Katter som inte föds upp på bästa sätt t.ex. får lämna mamman aldeles för tidigt löper en stor risk att få beteendeproplem. Det är alltså inte något som är skrivet i sten att de måste få det, även om man aldrig skall chansa.
Men vissa "maskrosbarn" kan växa upp till sunda och trevliga individer trots taskig uppväxt, gäller såväl katter som människor.
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Äntligen en vettig åsikt och insikt./Mira
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Varför denna aggressivitet igen! Jag har önskat dig lycka till med dina kommande kattungar men vad man än säger till dig missuppfattar du det!
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Varför denna aggressivitet igen! Jag har önskat dig lycka till med dina kommande kattungar men vad man än säger till dig missuppfattar du det!

Detsamma:)
Dessutom är jag på mkt bra humör idag:bump:
Tack tack jag ser fram emot att dom ska titta ut i mitten av Maj!
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

mina 2 10 månaders syskon har inte haft sin riktiga mamma sedan dom va 6 veckor då hon inte kunde ha kvar dom :cry: men sen direkt efter det så tog vi hem dom och då tog vår exotic hona direkt hand om dom + att dom fick mjölk ersättning. Vår exotic tog hand om dom precis som om dom vore hennes egna så kanske detta inte är samma sak..
men mina kisse bebisar är "normala" :rofl: eller inte hehe
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

:)Självklart!!Ska ta nya bilder så fort jag kommer hem!!:)
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Ja det och det är första gången för mig så det är nervöst:crazy:

Min häst ska ha en vecka efter katten också.:D
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Katter som inte föds upp på bästa sätt t.ex. får lämna mamman aldeles för tidigt löper en stor risk att få beteendeproplem. Det är alltså inte något som är skrivet i sten att de måste få det, även om man aldrig skall chansa.
Men vissa "maskrosbarn" kan växa upp till sunda och trevliga individer trots taskig uppväxt, gäller såväl katter som människor.



jo, det är klart. men är ju fortfarande inget barn som skrämt/gjort nåt mot honom... det var det jag försökte poengtera.
Går det att lösa på något sätt tror du? eller OT iof. tänkte om man skaffar unge själv nån gång...dom kanske lär sej leva med det då?
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Jag har nog inte så mycket att lära av dig åtminstone när det gäller katt- och hästuppfödning:bump: Du verkar ha problem när du måste hoppa på de flesta och det mesta här!
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Här väntar vi smått om drygt en vecka och en av min mans två hästar fölade i morse så jag är också på gott humör.:bump:
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Grattis!:)Måste vara underbart att ha en hästintresserad man!:laugh:;)
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Jag har nog inte så mycket att lära av dig åtminstone när det gäller katt- och hästuppfödning:bump: Du verkar ha problem när du måste hoppa på de flesta och det mesta här!



1. Aldrig påstått att du ska lyssna på mej.
2. föder inte upp katter.
3. föder inte upp hästar.
4.sluta skriv samma slutmenning till alla.
5. vem har jag hoppat på?
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

Jo nog är han hästintresserad och har ridit sedan han var tonåring. Han är precis färdig läkare och hinner inte rida båda sina hästar. Så det blir att jag får rida hans också förutom mina två egna. Men det går nu när jag är mammaledig men annars brukar vi ha några unga jätteduktiga tjejer som rider hästarna när inte vi hinner. Ska du behålla ditt föl? Jag vill inte ens tänka på att vi ska sälja vårt lilla nya sto, hon är så enormt fin./Mira
 
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?

F.ö verkar jag inte vara den enda med dom problemen...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 218
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 013
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 813
Senast: Saeta
·
Hundhälsa Tänkte kolla mig för lite vad ni har för erfarenheter av pyo som inte opereras? Fick hem en tjänstehund för en vecka sedan, en tik på...
2
Svar
20
· Visningar
3 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp